عصر اژدها و تاثیر عمده توسعه دهنده BioWare امروز به روزرسانی پروژه را به اشتراک گذاشت و همچنین حذف حدود 50 نقش در استودیو را تایید کرد. این منجر به یک “استودیوی چابک تر و متمرکزتر” می شود که در آن توسعه دهندگان می توانند “سریع تکرار کنند، خلاقیت بیشتری را آزاد کنند و دید روشنی از آنچه در حال ساختن هستند قبل از شروع کامل توسعه شکل دهند.” بخشی از انتقال است.
مدیر کل، گری مک کی گفت که تیم “سلامت استودیو را حفظ خواهد کرد و کاری را که ما به بهترین شکل انجام می دهیم انجام خواهد داد: تجربیات تک نفره داستان محور و پر از جهان های گسترده و شخصیت های غنی. او گفت که “دیدگاه بلندمدت” ساخته است. تا بتواند بین نیازهای فعلی استودیو تعادل ایجاد کند. عصر اژدها: Dreadwolf، آینده، به طور خاص بعدی Mass Effect.
مککی اذعان کرد که به افراد آسیبدیده فرصتهایی در شرکت داده میشود تا نقشهای مختلفی را که از طریق استودیوهای دیگر تحت چتر Electronic Arts استخدام شدهاند، در اختیار بگیرند. او گفت که همه نمی توانند نقش های جدید پیدا کنند، اما BioWare متعهد است که به طور کامل از آنها پشتیبانی کند. “امید صمیمانه ما این است که آنها به انجام کارهای مثال زدنی در استودیوهایی که از استعداد آنها بسیار بهره می برند، ادامه دهند.”
منتظر به روز رسانی پروژه های فعلی باشید. با این حال، گزارش مالی سه ماهه ماه مه الکترونیک آرتز موارد زیر را تأیید کرد: عصر اژدها: Dreadwolf سازنده گفت که به “ساخت، صیقل دادن و تنظیم” بازی ادامه می دهند و قول داد جزئیات بیشتری را “به زودی” اعلام کند. این RPG فانتزی جدید اکتبر گذشته به صورت آلفا منتشر شد و از ابتدا تا انتها قابل پخش است.
نویسنده: Ravi Sinha