سونی می‌گوید: ثابت می‌کند که Battlefield رقابت با Call Of Duty غیرممکن است


چه ندای وظیفه اگر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تکمیل شود (یا تکمیل شود)، یک انحصاری Xbox خواهد بود. این یک مانع بزرگ برای سونی است، و این دقیقاً همان نقطه ای است که مقامات را بر آن داشته تا معامله پیشنهادی را با دقت بیشتری بررسی کنند.

سونی اکنون بیانیه خود را به سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) ارسال کرده است، با بحث های زیادی در مورد اینکه چرا خرید پیشنهادی به رقابت در صنعت آسیب می رساند. ندای وظیفه و ارتفاع فرنچایز.

اصل بحث سونی در این جبهه خاص این است که حتی اگر حزب اصلی پلی استیشن بتواند “سالها و میلیاردها دلار” برای “تشکیل یک رقیب” خرج کند. ندای وظیفه“، اما همچنان “به احتمال زیاد شکست می خورد”. سونی برای این ادعا به چه مثالی اشاره می کند؟ میدان جنگ.

“حتی اگر SIE توانایی و منابعی برای توسعه یک فرنچایز موفق مشابه داشته باشد، ندای وظیفه، سالها و میلیاردها دلار طول می کشد تا یک رقیب ایجاد شود ندای وظیفه – و مثال EA میدان جنگ این نشان می دهد که چنین تلاش هایی احتمالاً با شکست مواجه می شوند. ”

در حالی که ناگفته نماند میدان جنگ وقتی نوبت به دستیابی جهانی و جایگاه تجاری به میان می‌آید، اصلاً یک خرده نیست. نمی توان انکار کرد که فرنچایز EA تقریباً موفقیت مشابهی نداشته است. ندای وظیفه شما می توانید آن را به صورت سالانه مشاهده کنید. چند هفته گذشته نمونه چیزی غیرقابل شک است. Call of Duty: Modern Warfare 2 1 میلیارد دلار درآمد در 10 روز پس از انتشار، Call of Duty: Warzone 2.0 25 میلیون بازیکن در 5 روز برعکس سال گذشته میدان نبرد 2042 در هفته اول بیش از 4.2 میلیون نسخه فروخت.

اخیراً گزارش شد که مایکروسافت متعهد به حفظ قرارداد 10 ساله خود با سونی است. ندای وظیفه در پلی استیشن فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، قبلاً گفته بود که این شرکت قصد دارد به انتشار ادامه دهد. ندای وظیفه تا زمانی که پلی استیشن وجود دارد، بر روی پلتفرم پلی استیشن منتشر خواهد شد و هیچ هشداری برای چنین نسخه هایی وجود نخواهد داشت.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید