استودیو لاریان دروازه بالدر 3 به دنبال پانل از جهنم اخیر، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. نسخه PC در تاریخ 3 آگوست، حدودا چهار هفته زودتر از تاریخ انتشار اولیه منتشر خواهد شد، در حالی که نسخه PS5 در تاریخ 6 سپتامبر منتشر خواهد شد. نسخه Xbox Series X/S در حال توسعه است، اما در حال حاضر، Larian در حال کار بر روی حل مشکل تقسیم صفحه در Xbox Series S است.
استودیو Larian در حال همکاری با مایکروسافت و گروه فناوری پیشرفته ایکسباکس است تا درباره یک “سازش” برای انجام این کار صحبت کنند. Swen Vincke، کارگردان و مدیر اجرایی استودیو، در گفتگو با Eurogamer گفت:
“تیم سخت کار کرده است تا آن را به نتیجه برساند، و آنها هنوز هم روی آن کار می کنند. تیم مدیریت خواهد کرد زیرا آنها موفق شدند.” [Divinity: Original Sin 2] من می توانم آن را روی سوئیچ اجرا کنم، اما زمان زیادی طول کشید. “
اما وینکه “به تیم اطمینان دارد”. “اگر ممکن باشد، آنها آن را انجام خواهند داد. اما این یک بازی بسیار بزرگ است.”
وی با پرداختن بیشتر به این موضوع، آنها را به شرح زیر مقایسه کرد: ندای وظیفه چند نفره. “یکی گفت [something] روز دیگر، فکر کردم این روش بسیار خوبی برای بیان آن است. آنها در مورد Call of Duty صحبت می کردند و می گفتند هر بار که بازیکنی وارد می شود، یک منطقه کوچک در اطراف بازیکن وجود دارد و هر چه تعداد زون ها بیشتر باشد سرعت آن کمتر می شود.
در مورد بازی هایی مانند این نیز همینطور است. دروازه بالدر 3اگر یک شخصیت در شهر قدم بزند خوب است، اما وقتی مهمانی به هم میخورد و چهار شخصیت به چهار جهت مختلف در شهر میروند، مثل من شروع به انجام کارهای دیوانهوار میکنند. یک مورد، یعنی یک توپ آتشین. ، [etc.] – من باید شبیه سازی های زیادی را روی یک صفحه اجرا کنم. این یک معامله بزرگ است. نیاز به حافظه دارد. “
اگر دروازه بالدر 3 در Xbox Series S نمیتواند به صورت تقسیم صفحه اجرا شود، اما آیا Larian احتمالاً آن را حذف میکند؟ من نمیخواهم آن را بدون آن منتشر کنم، بنابراین نمیخواهم این کار را انجام دهم.”
تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما استودیوی Larian امیدوار است که این تاریخ عرضه شود. دروازه بالدر 3 امسال برای Xbox Series X/S عرضه می شود. مثل همیشه برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. در همین حین، تیزر انتشار و شخصیت نهایی Origin، The Dark Urge را تماشا کنید.
نویسنده: Ravi Sinha