عاملیت بازیکن و مکانیک انتخاب و نتیجه همیشه جنبههای اساسی بازیهای RPG Obsidian Entertainment بوده است و این استودیو همچنان اصرار دارد که همین امر در مورد بازیهای آیندهاش نیز صادق باشد. اعتراف کرد به همین ترتیب.
به عنوان مثال، در مصاحبه اخیر با GamesRadar، طراح حوزه محیطی، برتو ریتگر، گفت که تقریباً تمام کوئست ها اعتراف کرد بسته به انتخابهایی که بازیکنان انجام میدهند و نحوه برخورد با موقعیتهای خاص، راههای مختلفی برای شروع وجود دارد.
او گفت: «من فکر میکنم تقریباً هر کوئست در بازی، اگر نه همه، راههای مختلفی برای شروع دارد. شما همچنین می توانید بدون نظم بازی کنید، آیتم ها را بردارید و به افرادی که می خواهید بدهید، شخصیت ها را بکشید، و غیره تا بتوانید این کار را بر اساس نحوه پیشرفت طبیعی خود در جهان انجام دهید.”
البته، باید دید که تلاش بر اساس چنین انتخاب هایی چقدر تغییر خواهد کرد، اما مطمئناً برای طرفداران این ژانر، شنیدن چنین تاکیدی بر آژانس پخش کننده، دلگرم کننده است. باز هم، این همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت Obsidian بوده است، بنابراین طرفداران کار این استودیو خوشحال خواهند شد که ببینند Obsidian همچنان این قدرت را با عناوین بعدی خود تقویت می کند.
اعتراف کرد ‘ در 18 فوریه برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. حداقل نیازهای رایانه شخصی را در اینجا بررسی کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat