تفکیک گیم پلی اعلام شده و گسترده، جزئیات جدیدی را در مورد مبارزات، همراهان، انتخاب ها و موارد دیگر نشان می دهد.


Obsidian Entertainment's پذیرفته این یکی از پنج بازی بود که در ارائه اخیر Xbox Developer_Direct گیم‌پلی طولانی‌تری دریافت کرد و جزئیاتی را در مورد دنیای اکشن RPG، مبارزات و موارد دیگر فاش کرد. پس از آن نمایش، سازنده جزئیات بیشتری از بازی را به نمایش گذاشت و جزئیات جدیدی را با کارگردان بازی، کری پاتل و کارگردان گیم‌پلی، گیب پارامو، در حال گسترش جزئیات گیم‌پلی نشان داد.

اول از همه، تلاشی که در طول ارائه دیدیم، یک کوئست کاملا اختیاری است و نمی توان آن را از دست داد، و تایید شده است که در بخش کوچکی از Shatterscarp انجام می شود، بازیکنان منطقه سوم ابتدا از آن بازدید خواهند کرد. پذیرفته. هنگامی که صحبت از مبارزه به میان می‌آید، فیلم توسعه‌یافته برخوردهای بیشتری را به نمایش می‌گذارد و همچنین جزئیات جدیدی را در مورد انواع دشمن، سلاح‌های مختلف و ترکیب سلاح‌ها نشان می‌دهد. اظهار داشت سیستم دوتایی)، توانایی ها، مکانیسم های عنصری و غیره.

جالب است که طرفداران Obsidian; ستون ابدیت بازی دارای عناصر آشنای زیادی است که شما را به خود جذب می کند. پذیرفته در همان محیط فانتزی ایورا قرار دارد. این همچنین شامل دشمنان خزنده معروف به زائریپوس و توانایی‌های خاصی است که می‌توان در طول نبرد از آنها استفاده کرد، مانند Tanglefoot، که انگورها و شاخه‌های در هم پیچیده زیر دشمنان را برای نگه داشتن آنها در جای خود فرا می‌خواند.

در مورد توانایی‌ها، تفکیک گیم‌پلی همچنین جزئیاتی را در مورد چگونگی پیشرفت و سفارشی‌سازی بازی ارائه می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا توانایی‌های منحصربه‌فرد را به‌جای گره خوردن به یک کلاس خاص ترکیب و مطابقت دهند. به این شکل خواهد بود. علاوه بر این، respect یک گزینه است، بنابراین اگر ساختی را که دریافت کرده اید دوست ندارید، می توانید از نو شروع کنید.

پاتل و پارامو علاوه بر نبرد در این مورد نیز صحبت کردند: اظهار داشت هر شخصیت همراه از منطقه متفاوتی از جهان است و “ارتباط عمیق” دارد. هر یک از همراهان پیشینه و انگیزه خاص خود را برای متحد شدن با قهرمان داستان دارند، اما پاتل می‌گوید که هر کدام “اطلاعات اضافی زیادی را ارائه می‌دهند که نه تنها در مورد شخصیت آنها، بلکه در مورد گوشه‌ای از جهان نیز آشکار می‌شود.” متن نوشته.” شما در حال کاوش هستید ”

البته، تمرکز بزرگ دیگر این است پذیرفته همانطور که از یک RPG Obsidian انتظار دارید، این یک مکانیک انتخاب و پیامد است. پاتل در مورد تاکید بازی بر انتخاب بازیکن و تاثیر آن بر داستان و توسعه، گفت: یا جامعه به اندازه انتخاب‌های کوچکی که هنگام پیمایش مکالمات انجام می‌دهید مهم است و به روش‌های ظریف بر روابط شما با شخصیت‌های دیگر تأثیر می‌گذارد. همه چیز حول محور تبدیل شدن بازیکن به قهرمان این صحنه می چرخد. ”

برای اطلاعات بیشتر، جزئیات کامل بازی را در زیر بررسی کنید.

پذیرفته پاییز امسال برای Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید