Rebellion یک تریلر گیم پلی جدید برای عناوین آینده منتشر کرده است اتمیبشر این تریلر که توسط سر بن فیشر از طراحی روایت شده است ، نگاه بهتری به ما می دهد اتمی بیش از آنچه در تریلر قبلی دیدم. لطفا در زیر بررسی کنید.
این تریلر روی بازیکنانی متمرکز است که باید از جستجو و تمیز کردن آنچه نیاز دارند آگاه باشند. بازیکنان با کاوش مخفیانه ویرانه های چرخ دنده ها کار را آغاز می کنند. در طول راه ، بازیکنان باید راهی برای مقابله با باند راهزن رومینگ پیدا کنند.
در حالی که تمیز کردن برای ایجاد مواد ، بازیکنان می توانند یادداشت هایی را پیدا کنند که به آنها اجازه می دهد بیشتر به دست آورند تا درک کنند که واقعاً اتفاق افتاده است که باعث وضعیت فعلی جهان شده است.
این تریلر با تماشای نبرد همه چیز را پایین می آورد. با مهارت های مخفی و همه چیز به سرعت در نبرد کامل قرار می گیرد. بعد از اینکه قهرمان از اسلحه خود خارج شد ، باید به سلاح های غوغا تغییر یابد تا دشمنان بیشتری را به خود بگیرد.
تریلر قبلی منتشر شده است اتمی ما بیشتر روی جنبه های اکتشافی بازی آینده متمرکز شدیم و نشان می داد که چگونه بازیکنان برای حل اسرار مختلف در سراسر دنیای بازی مورد نیاز هستند.
فیشر قبلاً در مورد چگونگی پیشرفت آن صحبت کرده بود. اتمی من قبل از این که استودیو بتواند از بازی به آنچه می خواستم برطرف شود ، تکرارهای کاملاً زیادی را پشت سر گذاشتم. وی این مسئله را بر این واقعیت قرار داد كه برنامه هایی كه در اوایل توسعه اتفاق افتاد ، اغلب باید تغییر كنند.
وی گفت: “بنابراین شما باید به هر طرحی ، هر محتوا ، بدون هیچ ایده ای که جواب چیست ، نزدیک شوید.” “این بهترین حدس شما تا کنون است ، اما می بینید که واقعاً در متن است. شما کاملاً باید فضای تکرار را ترک کنید. اما شما باید به شکلی کار کنید که به شما امکان تکرار می دهد. این به صورت رایگان نخواهد آمد.”
به تازگی ، استودیو در مورد چگونگی انجام این کار صحبت کرده است. اتمی در اینجا برخی از تجربی ترین و عجیب ترین ایده ها آورده شده است. در مصاحبه ای در اوایل این هفته ، چگونه فیشر به آن نگاه کرد اتمی یک پروژه جدید در استودیو امکان آزمایش بیشتر را فراهم کرده است.
وی گفت: “ما به تازگی ستون خلاق مورد نظر خود را گرفته ایم و با آنها دویدیم ، بنابراین موارد آزمایشی وجود دارد که ما هیچ جای دیگری را امتحان نکرده ایم زیرا نمی توانیم نتیجه را تضمین کنیم.”
رایان گرین ، کارگردان هنری همچنین در مورد جنبه های اکتشافی بازی و اینکه چگونه بازیکنان باید به جای اینکه نشانگرهای عینی را دنبال کنند ، به دنیا بیایند تا رهبری خود را پیدا کنند.
گرین گفت: “از ابتدا ، شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید. می توانید خط تحقیق مورد نیاز را دنبال کنید. با توجه به کمبود تجهیزات خود ، برخی از گزینه ها می توانند به نتایج بد منجر شوند.”
اتمی در تاریخ 27 مارس در PC ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر می شود. تریلر ژانویه را برای نمایش طرح ها و محل های جهان ببینید.
نویسنده: Joelle Daniels