ایسوس سیستم بازی جدید ROG Handheld را اذیت می کند


ایسوس یک فیلم تبلیغاتی جدید منتشر کرده است که به نظر می رسد سیستم بازی جدید دستی را در حال آزار و اذیت است. تیزر که در زیر مشاهده می کنید ، ربات آماده سازی برای نصب برخی از به روزرسانی ها را نشان می دهد.

با این حال ، به نظر می رسد که همه چیز اشتباه می شود (یا صحیح) زیرا کنترلر ROG و ROG Ally نیز به عنوان غرفه های ارتقاء به همراه روبات ها طبقه بندی می شوند. هیچ دیدگاه روشنی از نتایج وجود ندارد ، اما در غبار کمی پیچیده شده است ، بنابراین می توانید یک صفحه نمایش را با یک چوب آنالوگ نامتقارن قرار دهید که در مجاورت آن قرار دارد ، و یک دکمه صورت ABXY که برای یک ثانیه روی صفحه نمایش داده می شود.

این ویدئو به وضوح تکرار جدیدی از Asus Rog Ally را نشان می دهد ، اما به نظر می رسد مایکروسافت نیز متوجه این فیلم شده است. در پستی در بستر رسانه های اجتماعی X ، حساب رسمی Xbox به این ویدئو با الگوهای میمون چشم جانبی پاسخ داد. تاکنون هیچ چیز تأیید نشده است ، اما Ally جدید ROG نیز روی ویندوز اجرا می شود ، که می تواند به مایکروسافت کمک کند تا سیستم را توسعه دهد.

گزارشی از بازگشت در ماه مارس نشان می دهد که مایکروسافت با یک شرکت دیگر برای یک سیستم بازی دستی مبتنی بر Xbox مستقر در شخص ثالث کار می کند. نه ایسوس و نه مایکروسافت تاکنون چیزی را تأیید نکرده اند ، اما تعامل X می تواند نشان دهد که سیستم دستی ROG بعدی می تواند اولین شات در دستی Xbox باشد که همه منتظر آن بوده اند.

براساس این گزارش ، سیستم بازی مبتنی بر Xbox با “حساسیت طراحی Xbox” طراحی شده است. این همچنین به معنای شامل یک دکمه راهنمای اختصاصی Xbox و به نوعی پشتیبانی از Windows Store و Gamepath است.

مایکروسافت به دنبال موفقیت محصولاتی مانند Deck Steam مبتنی بر لینوکس و ASUS ROG ALLY مبتنی بر ویندوز ، از تمایل خود برای ورود به بازار بازی دستی خجالتی نبوده است. در ماه ژانویه ، جیسون رونالد ، معاون رئیس جمهور “نسل بعدی” مایکروسافت ، درباره شرکتی صحبت کرد که می خواست شکاف بین Xbox و Windows ، یک سیستم بازی دستی را ایجاد کند.

رونالد گفت: “من فکر می کنم ما بهترین های Xbox و Windows را جمع می کنیم. زیرا ما 20 سال گذشته در حال ساخت سیستم عامل های کلاس جهانی هستیم ، اما واقعاً به کنسول قفل شده است.” “کاری که ما انجام می دهیم واقعاً بر این است که چگونه تجربه بازیکنان و توسعه دهندگان را به اکوسیستم گسترده تر ویندوز می آوریم.”

برای مایکروسافت ، این به معنای ساده تر کردن تجربه با استفاده از ویندوز با استفاده بصری تر در سیستم های دستی است. رونالد معتقد است که این به معنای طراحی سیستم برای نزدیک شدن به کنسول از رایانه شخصی است.

وی توضیح داد: “ما روی ساده سازی آن تمرکز می کنیم و آن را به یک تجربه کنسول تبدیل می کنیم.” هدف ما این است که بازیکنان و کتابخانه های آنها را در قلب تجربه قرار دهیم. [Windows] کارهایی که امروز باید انجام دهید. “

در مورد خود مایکروسافت ، شایعه شده است که این شرکت روی سیستم بازی دستی خود در داخل کار می کند. طبق این شایعات ، مایکروسافت به دنبال 2027 به عنوان پنجره پرتاب است. با این حال ، در حال حاضر مشخص نیست که این به معنای چرخه عمر کنسول Xbox Series X/S چیست.





نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید