Assassin’s Creed Shadows خط داستانی مدرن جدیدی را برای سریال ها می سازد


Assassin’s Creed خط داستانی مدرن فراگیر تبدیل به بخش تفرقه‌انگیز سریال شده است. از روزهای اولیه سریال با بازی دزموند مایلز، جایی که بازیکنان به عنوان یک شخصیت بی چهره و بی نام در بخش های اول شخص مدرن بازی می کنند تا داستان پیرامون لیلا حسن در فیلم ها. منشاء سه گانه، کیش قاتل سعی کرده است به روش های مختلف با خطوط داستانی مدرن برخورد کند، اغلب بدون موفقیت معنادار (به جز شاید در بازی های اولیه).

برنامه های آینده Assassin’s Creed Shadows، اما یوبی سافت به دنبال تنظیم مجدد داستان مدرن این سری است و همه چیز را برای مسیری جدید در آینده تنظیم می کند. این را مارک الکسیس کوته، مدیر فرنچایز، می‌گوید که این را هنگام سخنرانی در یک رویداد بفتا در لندن بیان کرد. کیش قاتل این سریال برای حفظ علاقه به داستان مدرن تلاش کرده است.

«در آن زمان، کیش قاتل او (از طریق Eurogamer) گفت: «سریال با معرفی یک ساختار روایی جسورانه و مبتکرانه، یک قوس داستانی مدرن با محوریت دزموند با ماجراهای تاریخی ساخته شد. سفر دزموند در مرکز یک درگیری مدرن بود که به جستجوی قطعه عدن منجر شد، مصنوع قدرتمند ایسو که می‌توانست مسیر تاریخ را تغییر دهد. اما پس از مرگ او در پایان، Assassin’s Creed 3، با یک دوراهی خلاقانه مواجه شدیم.

پایان دادن به قوس دزموند تصمیم سختی بود.

صحبت از کیش قاتل کوته درباره بازی‌های بعدی و تلاش‌های آن‌ها برای انتخاب برخی از خط داستانی دزموند افزود. – بیایید صادق باشیم – این یک یادگار جادویی است. این تغییر تمرکز را از چیزی که همیشه در قلب سریال بوده است دور می کند: کاوش در تاریخ ما.

وقتی این رویکرد تکراری تر شد، بازیکنان و منتقدان به طور یکسان احساس کردند که خط داستانی مدرن به جای اینکه بخشی جدایی ناپذیر از تجربه کلی باشد، به یک دغدغه ثانویه تبدیل شده است این خط داستانی موازی بار شناختی ایجاد کرد که سریال را برای تازه واردان غیرقابل دسترس کرد.

با این حال، به گفته کوته، در آینده، Assassin’s Creed داستان مدرن به جای اینکه “سایه” خط داستانی تاریخی هر بازی را “تقویت” کند، در عین حال بر موضوعاتی که در ابتدای مجموعه در نظر گرفته شده بود، مانند “حافظه، هویت” و خودمختاری نیز تمرکز دارد. جهت جدید آن در نسخه بعدی مشخص خواهد شد. Assassin’s Creed Shadowsبه گفته کورت.

او گفت: “همانطور که به جلو می رویم، هدف ما این است که تاریخ را در مرکز تجربه بازیکنان قرار دهیم.” “داستان مدرن به جای تحت الشعاع قرار دادن سفر تاریخی، در خدمت برجسته کردن است. با ترسیم تضادهای معنادار بین گذشته و حال، تعادلی که زمانی یکی از مشخصه های فرنچایز بود تقویت می شود. هدف من بازیابی است.

خطوط داستانی معاصر بیشتر در مورد حافظه، هویت، استقلال، نحوه تأثیرگذاری گذشته ما بر آینده ما هستند. قدرت دانش، فردیت و انطباق، همه از طریق یک دریچه تاریخی.

اساس این جهت جدید است Assassin’s Creed Shadowsاین پایه و اساس تکامل این داستان را خواهد گذاشت که در چند سال آینده رشد خواهد کرد. ”

Assassin’s Creed Shadows ” قرار است در 14 فوریه 2025 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید