Shadow of Assassin’s Creed از سخت افزار کنسول نسل فعلی در دنیای پویا خود استفاده کرد


سایه اعتقادات قاتل یک هفته تاکنون به پایان رسیده است و یوبی سافت از موفقیت این عنوان برخوردار است ، اما این شرکت از دیدگاه فنی به بازی افتخار می کند. در گفتگو با GamesRadar ، پیر فورتین ، مدیر فناوری برند و خط لوله ، در مورد فناوری جاه طلبانه مورد استفاده در سایه اعتقادات قاتلبشر

یکی از ویژگی های مهم سایه اعتقادات قاتل به دلیل فناوری جدید ، به جلو حرکت کرده است. اینگونه است که آن دنیای باز می تواند بعضی اوقات احساس کند. فورتین در مورد چگونگی فشار این عنوان پویایی جهانی فراتر از آنچه در عناوین قبلی دیدیم صحبت کرد میراژ ، والهالا وت ادیسه

فورتین گفت: “با شروع نسل جدید ، به نوعی ، همیشه احساس می کنید که گره خورده اید.” “اما شما در حال توسعه هستید ، سیستم های جدیدی را معرفی می کنید و در بعضی مواقع موانع جدیدی پیدا می کنید. اما با سایه ها ، من فکر می کنم ما واقعاً سعی می کنیم پویایی جهان را به سطح جدیدی سوق دهیم.”

فورتین اشاره می کند که سایه اعتقادات قاتل این اولین بازی یک عنوان حق رای دادن است و فقط برای کنسول های نسل فعلی توسعه یافته است و عنوان راهی برای استودیوها است تا از سخت افزار قدرتمندتر در اختیار آنها استفاده کنند. برای متن ، معجزه وت وله هر دو در PS4 و Xbox One به همراه نسخه های PS5 و Xbox Series X/S منتشر شدند.

به گفته فورتین ، این یکی از بزرگترین شاخص ها است. سایه در درختی است که می توانید از اسب بخار که کنسول های مدرن ارائه می دهند استفاده کنید. فورتین در مورد چگونگی استفاده از Ubisoft از انیمیشن فیزیک مبتنی بر درختان در بازی صحبت کرد و احساس کرد که جهان بسیار سرزنده تر است.

“حالا سایه ACبا استفاده از قدرت جدید این کنسول های جدید و این سخت افزار جدید ، ما انیمیشن های کاملاً جسمی را بر روی درختان خود پیاده سازی می کنیم ، بنابراین آنها واکنش نشان می دهند و با باد در شبیه سازی های نخ که آن را به خوبی هدایت می کند ، حرکت می کنند.

پیچیدگی کلی جهان سایه اعتقادات قاتلبه گفته فورتین ، این یکی از چالش برانگیزترین بخش های توسعه بازی بود. این جهان است سایه چند عنصر کاملاً روز و شب وجود دارد که مشخصات بازی را تغییر می دهد.

فورتین گفت: “پیچیدگی جهان در بعضی از مواقع چیزی بود.” “ما چهار فصل ، دو شخصیت اصلی داریم. ما یک دنیای بسیار بزرگ داریم. ما زمان پویا داریم. ما در بالای آن آب و هوا داریم.”

اندازه بزرگ بازی نیز یکی از جنبه های چالش برانگیز در حال توسعه بود. فورتین در مورد چگونگی توسعه دهندگان در پشت آن صحبت کرد سایه اعتقادات قاتل مجبور شدم راهی دقیق تر برای فشرده سازی داده های بازی پیدا کنم. این اتفاق افتاد زیرا استودیو نمی خواست کل درایو ذخیره سازی بازیکن را در یک بازی واحد بخورد.

وی ادامه داد: “من از آنچه در آنجا توانستیم به آنجا برسیم بسیار خوشحالم.” “مهم نیست که اوضاع ، ما با اهداف عملکردی که داشتیم تجربه خوبی داریم. این بزرگترین چالش ما بود. از نظر فنی ، اندازه آن نیز هست. قرار دادن تمام این داده ها روی دیسک به خودی خود یک چالش است.

“ما تلاش زیادی می کنیم تا تکنیک های فشرده سازی هوشمندانه ای داشته باشیم تا مطمئن شویم که خوب هستیم و در فضای SSD که می خواهیم.

سایه اعتقادات قاتل برای رایانه های شخصی ، PS5 و Xbox Series X/S موجود است. برای اطلاعات بیشتر به بررسی مراجعه کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید