Remedy Entertainment مدتهاست که یکی از بهترین توسعهدهندگان در صنعت با بازیهای خطی و داستان محور بوده است، اما در سالهای اخیر این استودیو شروع به ارائه تجربیات خطیتر از همیشه کرده است. سال 2019کنترلبه طور خاص، این یک بازی بسیار کمتر خطی است، به لطف ساختار Metroidvania، با تاکید بیشتر بر کاوش و بازی آینده.آلن ویک ۲هدف ما این است که به بازیکنان فضای زیادی برای کاوش بدهیم، البته به روشهای کمی متفاوت.
Remedy به تازگی اولین فیلم از سری جدید ویدیوهای پشت صحنه را منتشر کرده است.آلن ویک ۲اکثر ویدیوها بر روی شخصیت اصلی بازی Saga Anderson تمرکز دارند، اما سازنده همچنین بینش مختصری از نحوه طراحی خود بازی ارائه می دهد.
به گفته کارگردان بازی کایل لوری،آلن ویک ۲دارای قسمتهای «کمی باز» است که بازیکن میتواند آزادانه آنها را کاوش کند، اما بازی امکان بازدید مجدد از مکانهای قبلی را نیز دارد.
او گفت: “بازیکنان به دریاچه کالدرون بازخواهند گشت، که مشخصا بخش مهمی از داستان است، و تمام جنگل های آنجا را کاوش خواهند کرد. و ما در یک منطقه کمی بازتر خواهیم بود. تا بازیکنان بتوانند آزادانه بازی کنند.” اعزام، [and] بازیکنان می توانند به عنوان بخشی از بازی خود برگردند و مکان های خاصی را دوباره بازدید کنند. ”
در همین حال، Ann-Lynn Sottas هنرمند ارشد محیطزیست میگوید که برخی از مکانهای بازی اصلی، مانند غذاخوری، نیز باز خواهند گشت، اما برای بازیکنان برای کاوش بیشتر بازسازی خواهند شد.
او گفت: «در بازی اول، ما واقعاً نتوانستیم محیط را کشف کنیم. اما اکنون میتوانید در خیابانها پرسه بزنید، کمی بیشتر از شهر را کشف کنید و مکانهای موجود مانند غذاخوریها را دوباره ببینید.
تیم Remedy Entertainment همچنین باید «تحقیق قابل توجهی» انجام میداد تا شهر خیالی شمال غرب اقیانوس آرام را با وفاداری و جزئیات بیشتر بسازد.
کویو و هنرمند فتوگرامتری، سیارا کلی پشاو، میگوید: «من چندین هفته را صرف خواندن مقالات تحقیقاتی، جمعآوری دادهها از بررسیهای جنگلی، و یادگیری در مورد گونههای کلیدی در منطقه کردم تا به درستی شمال غرب اقیانوس آرام را ارزیابی کنم.» “جنبه فتوگرامتری به این معنی است که ما در واقع می توانیم درختان را در میدان اسکن کنیم. درختانی که در بازی می بینیم به معنای واقعی کلمه از این منطقه از شمال غربی اقیانوس آرام هستند.”
آلن ویک ۲در تاریخ 17 اکتبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و فقط یک نسخه دیجیتال خواهد بود. منتظر بهروزرسانیهای بیشتر باشید زیرا Remedy قصد دارد فیلمهای خام گیمپلی عنوان بقا-ترسناک را در Summer Game Fest در 8 ژوئن به نمایش بگذارد.
نویسنده: Shubhankar Parijat