سارا زوکر دنیای آنالوگ دوران جوانی خود را به یاد می آورد و هنر NFT را خلق می کند که انقلاب دیوانه وار فناوری را که همه ما در حال گذراندن آن هستیم بررسی می کند.
به عنوان یک هزاره که جهان را قبل از فراگیر شدن دستگاه های دیجیتال و اینترنت به یاد می آورد، سارا زوکر با نام مستعار سارا شو مجذوب تحول شتابان جامعه به عنوان یک کل است.
زوکر میگوید: «بهعنوان یک هزاره، احساس میکنم بخشی از این نسل در این تجربه بسیار غیرعادی هستم، که دوران کودکی آنالوگ داشت و اکنون در آیندهای دیجیتالی زندگی میکند.
من از ابزارهای مربوط به گذشته نزدیک، به ویژه تلویزیون های آنالوگ، استفاده می کنم تا مردم را از لحظه حال خود خارج کنم و این تجربه زمانی و حسی متفاوت را ایجاد کنم. من واقعاً می توانم بگویم که کار من بیش از هر چیز دیگری مربوط به زمان است.
این هنرمند لس آنجلسی در مقایسه با اکثر هنرمندانی که در 1224 ماه گذشته در صحنه بوده اند، به عنوان OG صحنه هنر NFT در سال 2019 در نظر گرفته می شود (اولین ضرابخانه او در 4 آوریل همان سال بود).

هنر او شبیه چیزی است که قبلاً دیدهاید، احساس میکند چیزی کاملاً جدید است و داستانهایی را با طنز روایت میکند در حالی که از جدیدترین و قدیمیترین فناوریها استفاده میکند.
عشق زاکر به هنر که در Sothebys و اخیراً موزه هنر لس آنجلس (LACMA) واقع شده است، با عکاسی فیلم آغاز شد.
من همیشه خودم را به صورت بصری بیان کرده ام. من در نوجوانی به عکاسی علاقه زیادی داشتم و عمدتاً با عکاسی فیلم کار کرده ام. او می گوید: «ما در مورد اوایل دهه 2000 صحبت می کنیم، زمانی که همه چیز دیجیتالی شد.
فناوری باستانی همیشه من را مجذوب خود کرده است. این لزوماً در مورد نوستالژی نیست، بلکه به نظر من واقعاً جالب توجه به فیزیکی بودن فناوری قدیمی است.
او اولین محرک برای آپلود عکس در تامبلر و اینستاگرام بود و نزدیک به یک دهه را به دنبال عکاسی گذراند تا اینکه استادانش در فیلمنامه نویسی ببینند که او فیلمسازی روایی را روی ویدیو قبول کند.
اثرات:
سارا شو از هنر اکسپرسیونیست آلمانی الهام می گیرد که در دوران پرتلاطم مشابهی در اواخر جنگ جهانی اول ظهور کرد.
این جنگ جهانی بود که باعث شد همه احساس کنند که جهان ناگهان کمی جهانی تر از راحتی شده است. یک اپیدمی وجود داشت. جامعه همه اینها را داشت، اما هنوز هنرمندان آن زمان بسیار بزرگ، احساساتی و آزاد بودند.
آنها فرمها را میشکستند و چیزهایی خلق میکردند که بگویند «به ما اهمیتی نمیدهد که چگونه این کار را انجام میدهیم». ما میخواستیم آنطور که این عبارت باید از ما بیرون بیاید این کار را انجام دهیم. زوکر می گوید من سیر نمی شوم.
ما مرد اصلی بیت کوین Lambo را دنبال کردیم
چگونه با استفاده از بلاک چین از نابودی بشریت توسط هوش مصنوعی جلوگیری کنیم؟
سبک شخصی:
من همیشه در آثار هنری ام چیزی دور از ذهن بوده ام. من می گویم به راحتی قابل تعریف نیست. شما می توانید آن را glitch art، می توانید آن را ویدیو آرت، می توانید آن را GIF art یا اخیراً NFT art نامید. من فکر نمی کنم این اصطلاحات اشتباه باشند، اما آنها تصویر بزرگ را از دست می دهند.
من آن را بیشتر شبیه به یک جهان چندگانه توصیف می کنم که در آن بیشتر کانال می کنم. من یک گروه کاری به نام The Sarah Show را از طریق خودم و این دستگاه های پخش قدیمی کانالیزه می کنم.

با پیشرفتهای تکنولوژیکی مانند هوش مصنوعی که با سرعتی سرگیجهآور اتفاق میافتد، زوکر میگوید که تلاش میکند به پرسشهای بزرگ وجودی جهانی در مورد این واقعیت که ما به عنوان انسان در آستانه یک روش کاملاً جدید زندگی هستیم، پاسخ دهد.
من کارم را راهی برای به تصویر کشیدن این نوع موجود کوچک احمق، ترسیده، شاد، شیدایی، ترسناک می بینم که در این کشتی موشکی بسته شده و به آینده می رود و سعی می کند بفهمد این زندگی چیست. ادامه خواهد داشت.
فروش کلیدی تا به امروز:
Space Loaf به قیمت 44062 دلار در Bonhams در ژوئن 2130، 2021 فروخته شد.



هنرمندان NFT امیدوار کننده برای تماشا
زوکر از طرفداران پرفورمنس آرت است و دو هنرمند خاص وجود دارند که به توجه شما نیاز دارند.
ادگار فابیان فرایز 2022 MFA Art Practice در UC Berkeley.
ادگار مرتباً در دنیای هنر معاصر کار می کند و کمی تغییر شکل می دهد و چنین دیدگاه منحصر به فردی را از گذشته خود آورده است. یک رویکرد عجیب و غریب در هنرسازی وجود دارد که من قطعاً با آن ارتباط دارم. مسلماً، من آنها را در اواسط سال 2020 روی NFTها باز کردم.
دیوید هنری Nobody Jnr هنرمند عملکرد نیویورک، هکر واقعیت، هنرمند NFT.
دیوید کسی است که من سال ها دنبالش کرده ام. من همیشه کار او را غیرقابل مقاومت می دانستم. او در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد. دید زیادی در بیرون دارد.
زمان رفتن هانکو؟ بلاک چین به عنوان راه حلی برای مشکل کار از راه دور ژاپن
چه کسی در المپیک کریپتو و بلاک چین طلا می گیرد؟
روند:
Zucker سبک متمایز خود را با استفاده از ترکیبی از دستگاه های آنالوگ قدیمی و ابزارهای دیجیتال جدید مانند Adobe After Effects ایجاد می کند.
من با ترسیم یا نوشتن چیزی شروع می کنم و اساساً چیزی را مفهوم سازی می کنم. از آنجا، من معمولاً به نوعی دیجیتالی، با انیمیشن سازی در افتر افکت یا فتوشاپ شروع می کنم. من اغلب در استودیوی خود ویدیوی زنده میگیرم.
من همچنین این دستگاه ویدیوی آنالوگ را دارم که در استودیوی خود راه اندازی کردم و از تجهیزات پخش قدیمی ساخته شده است. من سختافزار نقص خاصی با دستگاهها و قابلیتهای مختلف دارم که به من امکان میدهد انواع افکتهای آنالوگ مختلف را اعمال کنم. علاوه بر این، من تعدادی تلویزیون و دوربین مختلف برای ایجاد حلقه های بازخورد برای بافت ها دارم.
در برخی از کارهای من، شما اغلب صفحه نمایش در صفحه را می بینید زیرا این تجربه روی صفحه بخش بزرگی از آنچه من قصد دارم از طریق کارم منتقل کنم است.
انجام کار بر روی یک سیستم آنالوگ اغلب می تواند به معنای ساخت چندین نسخه باشد زیرا هیچ راه آسانی برای ذخیره کار وجود ندارد.
هیچ صرفه جویی در سیستم آنالوگ وجود ندارد. همه چیز باید فوری انجام شود. به عنوان مثال می توان همه آن را روی نوار VHS قرار داد و سپس دوباره آن را دیجیتالی کرد و اساساً من دو راه برای تبدیل آن به قلمرو دیجیتال دارم.
اولاً، فیلمبرداری با کیفیت 4K اساساً مانند فیلمبرداری با کیفیت بالا از یک صفحه نمایش قدیمی است، زیرا در بیشتر مواقع نمای مورد نظر من همان صفحه نمایش درون تصویر است. گزینه دیگر استفاده از سیستم انتقال است که اساساً سیگنال آنالوگ را دیجیتالی می کند. زوکر میگوید که آن را به سیگنال دیجیتال برمیگرداند، که میتوانم آن را به صورت دیجیتال ضبط کنم.

تاثیر Artnomes به عنوان یک مجموعه دار:
زوکر در طول چهار سال حضورش در کشور NFT مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما او جیسون بیلی را انتخاب کرد. آرترنوم به عنوان کسی که نقش بسیار مهمی در سفر او داشت.
من با بسیاری از کلکسیونرهایم رابطه خوبی دارم. او میگوید: «فکر میکنم مجموعهداران و هنرمندان این رقص شگفتانگیز همزیستی را انجام میدهند.
فکر میکنم Artnome داشت کار من را بررسی میکرد و متوجه شد که من چند قطعه داشتم که فقط در اطراف بازار نشسته بودم و همه آنها را جارو کردم. مهمتر از آن، او نه تنها تجارت من را خرید، بلکه یک موضوع بسیار متفکرانه در توییتر درباره تجارت من نوشت.
او به طور کلی به کار و ویدئو آرت من در این زمینه توجه کرد. او واقعاً این خدمات را با زمینه سازی کار من برای مردم به من انجام داد. به علاوه، جیسون یک نویسنده هنری است. او بسیار آگاه بود و به همه می گفت شغل من چیست.
ژانویه 2020 بود، زمانی که او کار من را نشان داد و از آن روز به بعد، به میزان فزاینده ای از دید و شناخت تبدیل شده است. زوکر میگوید: «همیشه میتوانم به لحظهای اشاره کنم که آن یک نفر روی من روشن شد و آن لحظه در طول سه سال گذشته در طول زندگی من طنینانداز بوده است.»
پیوندها:
Lynkfire: linktr.ee/thesarahshow
توییتر: twitter.com/thesarahshow
اینستاگرام: instagram.com/thesarahshow/

نویسنده: Greg Oakford