مدیر عامل Wemade، هنری چانگ گفت که با افزایش اعتماد به نفس توسعه دهندگان، آزمایشات بیشتر و استفاده پیچیده تر از عناصر بلاک چین در بازی ها انجام خواهد شد.
از آنجایی که بازی Web3 با وجود بازار خرس کریپتو انعطاف پذیری نشان داده است، متخصصان این حوزه پیش بینی می کنند که سال آینده برای فضای بازی بلاک چین فعال تر خواهد بود.
هنری چانگ، مدیر عامل شرکت بازی سازی Wemade کره جنوبی، معتقد است که بازی های مبتنی بر بلاک چین که در سال 2024 عرضه می شوند، افزایش خواهد یافت.
همانطور که توسعهدهندگان تجربه و اعتماد به نفس پیدا میکنند، ما همچنین باید شاهد آزمایشهای بیشتر و استفاده پیچیدهتر از عناصر بلاک چین در مکانیک و گیمپلی درونبازی و تنوع گستردهتری از انواع مختلف بازیهای Web3 باشیم.
علاوه بر تعداد بازی های منتشر شده، چانگ همچنین اظهار داشت که استودیوهای بازی سازی بیشتری Web3 را در مجموعه خود قرار خواهند داد.
چانگ همچنین خاطرنشان کرد که بازیهای ترکیب شده با بلاک چین به بازیکنان مالکیت داراییهای درون بازی را میدهد، اقتصاد دنیای واقعی را به بازیها متصل میکند و بازیها را با اتصال آنها به یک «کل منسجم» قابل اجرا میکند.
Bartosz Skwarczek، بنیانگذار و مدیر عامل G2A Capital Group، شرکتی که در بازار بازی G2A قرار دارد، بسیاری از احساسات چانگ را تکرار کرد و گفت که در سال 2024 همکاری بیشتری بین بازیگران صنعت سنتی و استارت آپ های Web3 وجود خواهد داشت.
طبق بیانیه مطبوعاتی در 2 نوامبر، مایکروسافت از Chang’s Wemade با پشتیبانی Web3 حمایت کرده است. Skwarczek’s G2A، یک خردهفروش سنتی بازی، بازار NFT خود را با تمرکز بر بازیهای Web3 در 16 سپتامبر راهاندازی کرد.
ادامه مطلب
نویسنده: Ezra Reguerra