این غول خودروسازی در حال بررسی ابزارهای DAO و ادغام بلاک چین برای بهبود عملیات شرکت است.
غول خودروسازی تویوتا با شرکت در هکاتون Web3 برای توسعهدهندگان سازمانهای مستقل غیرمتمرکز (DAO) در حال بررسی موارد استفاده از بلاک چین است.
در تاریخ 1 فوریه، شبکه قراردادهای هوشمند چند زنجیره ای و برنامه غیرمتمرکز (dApp) Astar افتتاحیه هکاتون Web3 خود را اعلام کرد. با این حال، خبری که باید از آن آگاه بود این بود که این خودرو توسط شرکت تویوتا موتور پشتیبانی میشد.
سوتا واتانابه، بنیانگذار شبکه Astar، در مورد اهمیت مشارکت تویوتا در این طرح اظهار داشت:
در طول این رویداد، هدف ما توسعه اولین ابزار PoC (اثبات مفهوم) DAO برای کارمندان تویوتا است. اگر خودروی خوبی تولید شود، کارمندان تویوتا به صورت روزانه با محصولات موجود در شبکه پرایمر تعامل خواهند داشت.
در این اطلاعیه آمده است که این اولین رویداد Web3 تویوتا است، زیرا این شرکت خودروسازی چندملیتی به دنبال فناوری نوظهور است تا از دیدگاه شرکت برای بهبود عملکرد پشتیبانی کند.
بنیاد پرایمر قول 100000 دلار بودجه برای این رویداد را داده است که به پروژه های برنده جوایز انتخاب شده توسط تویوتا اختصاص می یابد.
سرانجام!
ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم…!
دریابید که چگونه بزرگترین شرکت خودروسازی جهان Primer را توسعه داده است: https://t.co/xDLE6XPwsx
– Astar، آینده قراردادهای هوشمند برای چند زنجیره (@AstarNetwork) 1 فوریه 2023
شرکت کنندگان در رویداد تمام محصولات خود را در شبکه Astar، یک بلاک چین لایه 1 مستقر در ژاپن، توسعه خواهند داد. هکاتون در COZMISE، Metaverse مبتنی بر Polkadot Astar میزبانی خواهد شد.
مربوط: BMW برای برنامه وفاداری بلاک چین خود از زنجیره های Coinweb و BNB استفاده می کند
این اولین باری نیست که تویوتا با رمزارز و بلاک چین دست و پنجه نرم می کند. در سال 2020، بخش فناوری اطلاعات این غول خودروسازی با صرافی رمزارز ژاپنی DeCurret برای توسعه یک توکن دیجیتال مارک تویوتا همکاری کرد.
تویوتا در سال 2020 یک آزمایشگاه بلاک چین راه اندازی کرد تا آینده فناوری دفتر کل توزیع شده و نقش آن در صنعت خودرو را بررسی کند.
قیمت پرایمر (ASTR) با توجه به این خبر 10.5 درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله 0.06 دلار معامله می شود. این توکن در ماه گذشته 53 درصد افزایش یافته است، اما همچنان 86 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.
نویسنده: Martin Young