بازی BANANA مبتنی بر TON در عرض 3 هفته به 5 میلیون کاربر رسید


موز،. بازی The Game که یک بازی مبتنی بر TON است، به طور رسمی به پنج میلیون کاربر رسیده است و آن را به یکی از سریع‌ترین بازی‌های در حال رشد در اکوسیستم TON تبدیل کرده است.

حمایت می کند اسباب بازیBANANA، یک لایه داده ماژولار برای بازی و هوش مصنوعی، به اولین نقطه عطف مهم خود رسید و در 72 ساعت اول راه اندازی به یک میلیون کاربر رسید.

تا به امروز، BANANA بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه، 1.4 میلیون حساب رسانه های اجتماعی متصل و 45 میلیون ماموریت درون بازی دارد.

در BANANA، بازیکنان به دنیای جمع‌آوری موز شیرجه می‌زنند که هرکدام دارای ویژگی‌ها و موارد کمیاب هستند. با کلیک بر روی این موز، بازیکنان امتیاز (PEEL) به دست می‌آورند و این شانس را دارند که آن‌ها را با پاداش‌هایی از جمله USDT مبادله کنند که جوایزی به 500 USDT می‌رسد. این سیستم جذاب باعث می شود بازیکنان در بازی سرمایه گذاری کنند.

هسته جذابیت BANANA در پروتکل CARV نهفته است، یک لایه داده پیشگامانه که به کاربران امکان کنترل داده های درون بازی خود را می دهد. از طریق CARV، بازیکنان می توانند داده های خود را مالک، کنترل و حتی کسب درآمد کنند، بنابراین مستقیماً از مشارکت خود در بازی بهره مند می شوند.

“ظهور بازی‌هایی مانند BANANA نشان می‌دهد که وقتی پایگاه کاربران عظیم تلگرام را با گیم‌پلی جذاب و مبتنی بر انگیزه ترکیب کنید، چه چیزی ممکن است. ما تازه شروع به کشف احتمالات کرده‌ایم، زیرا بیش از نیمی از 950 میلیون کاربر تلگرام با برنامه‌های کوچک درگیر هستند. به صورت ماهانه، “CARV گفت CGO آن Leo Li است.

موفقیت BANANA رشد گسترده‌تر بازی‌ها را در TON برجسته می‌کند. بازی‌های دیگری مانند Hamster Kombat و Notcoin نیز میلیون‌ها کاربر را از طریق تلگرام به دست آورده‌اند که پتانسیل TON برای پذیرش گسترده برنامه‌های غیرمتمرکز را برجسته می‌کند.

با نگاهی به آینده، CARV متعهد به تقویت رشد بیشتر در اکوسیستم TON، کاوش در همکاری با سایر پروژه‌های مبتنی بر TON و توسعه بازی‌های شخص اول است.


نویسنده: Dan Burgin

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید