Solana Spaces فروشگاه های نیویورک و میامی را 7 ماه پس از افتتاح می بندد


نوربی گفت که «تلاش» بخشی از برنامه او برای جذب افراد بیشتر به سولانا است، اما فروشگاه‌ها آن‌طور که در ابتدا امیدوار بودند، کاربران زیادی را جذب نمی‌کنند.

Solana Spaces دو فروشگاه خرده‌فروشی متمرکز بر جامعه با موضوع Solana (SOL) خود را در شهر نیویورک و میامی در پایان ماه می‌بندد، زیرا فروشگاه‌های فیزیکی آن‌طور که قبلاً پیش‌بینی شده بود، کاربران زیادی را دریافت نمی‌کنند.

Solana Spaces این خبر را در 21 فوریه توییت کرد و یادداشتی از بنیانگذار Vibhu Norby به اشتراک گذاشت که دلایل بسته شدن فروشگاه را توضیح داد.

نوربی، که Solana Spaces را در اوایل سال 2022 تأسیس کرد، اعلام کرد که این شرکت به یک “نقطه عطف” در فروشگاه ها رسیده است و آن را تشویق کرد که تمرکز سرمایه گذاری خود را به پلتفرم ایردراپ هنری جدید توکن غیرقابل تعویض (NFT) شرکت “DRiP” تغییر دهد.

نوربی در توضیح تصمیم خود برای تغییر تمرکز سرمایه‌گذاری خود گفت: «فروشگاه‌های ما 500 تا 1000 نفر در هفته دریافت می‌کنند، در حالی که DRiP هر روز همین تعداد افراد را دریافت می‌کند».

نوربی گفت که تصمیم برای بستن فروشگاه ها در هادسون یاردز، نیویورک و وین وود، میامی “چند هفته پیش” گرفته شد و تا پایان فوریه “به روز رسانی” خواهد شد.

این سرمایه گذاری بلندپروازانه نسبتا کوتاه مدت بود و دو فروشگاه رسماً در نیویورک و میامی در اواخر جولای و آگوست افتتاح شدند.

نوربی گفت که این بخشی از یک طرح گسترده تر برای “تلاش” برای جذب افراد بیشتر به اکوسیستم Solana و Web3 است:

“ماموریت ما از روز اول این بود که مدل های جدید و مخرب را امتحان کنیم تا مردم را به Web3 بیاوریم و از طرف بنیاد سولانا به جامعه خدمت کنیم.”

او افزود: «به همان اندازه که فروشگاه‌ها عالی هستند، همانطور که اغلب به مردم می‌گویم، اگر راه کارآمدتری برای آوردن مردم به سولانا پیدا کرده بودیم، تمام تلاش خود را در این مسیر به کار می‌گرفتیم.

اما همانطور که از آن زمان متوجه شد، تلاش های این شرکت می تواند نتایج بهتری در دنیای دیجیتال با DRiP داشته باشد.

فروشگاه‌های با موضوع سولانا به مشتریان این فرصت را می‌دهند که در همه چیز از آموزش‌های حضوری تمرین کیف پول گرفته تا برنده شدن جوایز، از خرید کالا تا شرکت در رویدادها، شرکت کنند.

اولین فروشگاه Solana Space واقع در نیویورک. منبع: فضاهای سولانا.

هنگامی که Solana Spaces اولین فروشگاه خود در نیویورک را در اواخر جولای افتتاح کرد، نوربی امیدوار بود که این فروشگاه هر ماه بیش از 100000 نفر را به Solana بیاورد.

با این حال، در نامه نوربی، بنیانگذار اعلام کرده است که در مدت 7 ماه تصدی وی تنها 75000 نفر موفق به ورود به فروشگاه Solana Spaces شده اند.

مرتبط با: وضعیت سولانا: آیا پروتکل لایه 1 دوباره در سال 2023 افزایش می یابد؟

این استارت‌آپ توسط بنیاد سولانا، ارائه‌دهنده کیف پول مبتنی بر سولانا، فانتوم، و صرافی رمزارز محلی Orca حمایت می‌شد، و اگرچه موفق نشد، به نظر می‌رسید که طرفداران زیادی را به دست آورده است.

چندین بازیگر صنعت داخلی سولانا مانند پروژه های بازی ویدیویی ستاره اطلس و شفق از Solana Spaces برای کمک آنها به اکوسیستم تشکر کرد.

این تعطیلی زمانی رخ می دهد که طولانی شدن زمستان کریپتو باعث شده است که بسیاری از شرکت های پیشرو در صنعت کارمندان خود را اخراج کرده و دفاتر خود را در سراسر جهان ببندند.




نویسنده: Brayden Lindrea

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید