از SNL و The Tonight Show گرفته تا برایان برینکمن، خالق Sotheby’s: NFT


برایان برینکمن (از SNL و The Tonight Show) فاش می‌کند که راز یک خالق موفق NFT این است که فقط یک سوم از وقت خود را صرف هنر کنید.

از کار کردن شنبه شب زنده و نمایش امشب برایان برینکمن به عنوان یک انیماتور با بیش از 1000 کلکسیونر از NFT های خود، نمونه ای از این است که چگونه یک هنرمند دیجیتال می تواند به روش هایی که قبلا هرگز تکامل نیافته است.

طرفداران Brinkmans که به عنوان یک هنرمند پاپ دیجیتال با تاکید بر انیمیشن توصیف می شود، شامل مجموعه داران برجسته NFT مانند: بازیگوش، J1mmy.eth و کوسه نهنگ. او همچنین در کریستیز به نمایش درآمده است و آثار هنری خود را در حراجی در Sothebys به نمایش گذاشته است.

سوایپ توسط برایان برینکمن. (به شدت کمیاب)

قبل از NFTs، من 15 سال در صنایع مختلف مانند مد، نمایش های MTV و سریال های تلویزیونی انیمیشن کار کردم. من همچنین در بیشتر دوران کاری خود در برنامه های تلویزیونی آخر شب کار کرده ام. شنبه شب زنده و نمایش امشببرینکمن می گوید که بیشتر حول محور طنز می چرخد.

وقتی NFT ها آمدند، انیمیشن بالاخره به ابزاری تبدیل شد که می شد اندازه گیری و خلاصه کرد. او بلافاصله با من کلیک کرد. شاخه های زیادی وجود دارد که می توانید به عنوان انیماتور انجام دهید، اما این تنها شاخه ای است که به شما امکان می دهد واقعاً مستقل و تحت کنترل باشید.

من به سادگی خودم را به عنوان یک هنرمند پاپ دیجیتال توصیف می کنم، اما همچنین فکر می کنم که این یک اصطلاح ترکیبی است که استفاده می کنم. من عاشق میکس دو بعدی و سه بعدی و بازی با مکانیک ها و فرم های مختلف هستم.

برینکمن همچنین می داند که چگونه کار خود را بازاریابی کند و ملزومات جامعه را برای یک هنرمند NFT امروز ایجاد کند.

من به این فکر می کنم که وقت شما را به سه قسمت تقسیم کنم. یک سوم را برای ساختن هنر و یک سوم دیگر را برای بازاریابی هنر خود صرف کنید، چه تیزرهای عالی یا ویدیوهایی که در مورد هنر خود صحبت می کنند، یا شاید نوشتن موضوعات توییتری در مورد نحوه ساخت آن. اون چیز خیلی مهمه برینکمن اشاره می کند که یک سوم آخر گذراندن وقت در جامعه، یادگیری از هنرمندان دیگر، صحبت با هنرمندان دیگر و به طور کلی برقراری ارتباط است.

من از بسیاری از هنرمندانی که قبل از من آمده اند آموخته ام، خواه سارا زوکر، کولدی، جوزی بلینی، آلوتا مانی، هاکاتائو، مت کین و تعداد زیادی از OG های دیگر.

همچنین بخوانید: نمایش سارا: دوران کودکی آنالوگ با آینده دیجیتال خیره کننده روبرو می شود

اثرات:

برینکمن از بسیاری از سبک ها و هنرمندان الهام می گیرد، اما انیمیشن در مرکز او بود و در کالج تحصیل کرد.

دون هرتسفلد [American animator, writer and independent filmmaker, best known for animated films World of Tomorrow and Its Such a Beautiful Day] آن یک بزرگ است. او با بسیاری از فیلم های کوتاهش که به سادگی عالی بودند، مرا تحت تأثیر قرار داد. بیل پلیمپتون [American animator and cartoonist best known for his 1987 Academy Awards-nominated animated short Your Face] او مرا تحت تأثیر اخلاق کاری خود قرار داد و اینکه چگونه در تمام این سال ها سبک زندگی یک انیماتور مستقل را حفظ کرده است. برینکمن می گوید فکر می کنم الان تقریبا 80 سال دارد.

برینکمن نیز از این هنرمند پاپ نقل قول می کند کیت هرینگیک هنرمند پاپ و هنرمند NFT آمریکایی با الهام از گرافیتی اسید کشنده.

من فکر می کنم کیت توانسته است از مرز بین هنر پاپ و هنر تجاری عبور کند به گونه ای که یکپارچگی خود را حفظ کند. همچنین باید Killer Acid را فریاد بزنم که الهام بخش من برای پیوستن به حوزه NFT بود. او یک هنرمند بسیار اولیه SuperRare بود.

بازی Peace Sign Dude توسط کیلر اسید توسط پاتریک پاسارو بازی می شود.
بازی Peace Sign Dude توسط کیلر اسید توسط پاتریک پاسارو بازی می شود. (به شدت کمیاب)

در حقیقت، Peace Sign Dude توسط Killer Acid NFT مورد علاقه او در مجموعه اش است.

J1mmy.eth در واقع مالک آن بود و پیشنهاد داد که آن را به من هدیه دهد، که باور نکردنی بود. هدیه کاسه ای من که دیگر هرگز نمی فروشم. این یک داستان بسیار خوب است زیرا من هنرمندی هستم که از طریق NFT آنها کشف کرده‌ام، و من اولین کلکسیونری هستم که از حرفه‌ام حمایت می‌کند، بنابراین این NFT اختصاصی‌ترین من است.

همچنین بخوانید: با روش تاکوی نرم شیل ترل جونز به یک هنرمند جدید NFT تبدیل شوید

فروش کلیدی تا به امروز:

دفترچه یادداشت بتی
Betty’s Notebook، با همکاری Async Music. اولین موسیقی قابل برنامه ریزی جهان NFT به قیمت 375000 دلار فروخته شد. (موسیقی ناهمزمان)

جدیدترین هنرمندان NFT برای تماشا

برینکمن یک کلکسیونر پرکار NFT است که به خاطر روشنگری و تمجید از هنرمندان دیگر مشهور است:

علیمو (@alimofun): او بیشتر به خاطر تصاویر منحنی پست پاپ، رنگ‌های بسیار اشباع‌شده، حروف پر جنب و جوش و طراحی‌های دستی پر جنب و جوش، و دنیای مسکونی از فیگورهایی که بر روی سطوح صاف چیده شده‌اند، شناخته شده است.

من فکر می کنم علیمو مناظر بسیار زیبایی می سازد که بسیار ساده شده و نوعی هنر پاپ است. رنگ هایی که استفاده می کند بسیار آرامش بخش است. من از طرفداران سرسخت داستان هایی هستم که او درباره موج سواری و اسنوبورد تعریف می کند.

یاها عاملز (@ykhaamelz): هنرمند اندونزیایی متخصص در دو بعدی. او نوستالژی درونی کودک و ذهن آشفته خود را در جهانی پر جنب و جوش ترکیب می کند که خانواده ای از شخصیت های کارتونی در آن زندگی می کنند.

من فکر می کنم دنیایی که او با یخا خلق کرد بسیار سرگرم کننده است. این شبیه به ترکیبی از آثار هنری اسکیت باز است، اما بعد از آن همه این شخصیت ها از صحنه به صحنه می روند و داستانی را تعریف می کنند. از نظر ظاهری چشم نواز است.

(@JisuArtist) تصویرگر کره ای-آمریکایی مستقر در لس آنجلس.

کار او با جیسو دارای زوایای خشن در چهره است اما رنگ بسیار زیادی دارد و تقریباً مانند یک نقص است. من یک طرفدار بزرگ هستم. من فکر می کنم آنها واقعا عالی هستند. هر سه او را خرد می کنند. من تصور می کنم که همه آنها در نهایت نام های بزرگی خواهند بود.

همچنین بخوانید: NFT پزشکان Breakdance در Sothebys Grant Yun، خالق NFT به حراج گذاشته شد.

روند:

Breezy اثر برایان برینکمن
Breezy اثر برایان برینکمن. (دروازه شیک)

برینکمن فرآیند ساخت هنر در بلاک چین را جدی می گیرد، زیرا این اثر برای همیشه رکورددار است.

معمولاً با طرح ها شروع می شود. برینکمن می‌گوید: این کار گاهی به شکل فیزیکی در یک کتاب طراحی یا گاهی اوقات با Procreate در iPad انجام می‌شود، اما به‌طور غیرمعمول با ریز عکس‌ها شروع می‌شود که به پس‌زمینه من در انیمیشنی که با استوری‌برد شروع کرده‌اید، بازمی‌گردد.

من معمولا ابتدا کوچک فکر می کنم و سپس تصمیم می گیرم که آیا این یک ایده است یا نه و چگونه آن را به صورت بصری منتقل کنم. همه چیز معنای عمیق یکسانی ندارد، اما معمولاً یک فرآیند فکری وجود دارد که از آن عبور می کنم و سپس آن را توسعه می دهم. از آنجا روند ساخت شروع می شود و من از نرم افزار انیمیشن استفاده می کنم که شروع به ساختن قطعات می کنم و شروع به خودش می کند. نیاز به لایه‌های زیادی از اصلاح و اصلاح، و همچنین به دست آوردن زمان و حرکت برای احساس درست است.

وقتی تبدیل به انیمیشن شد، باید تصمیم بگیرم که ویدیو با صدا خواهد بود یا گیف متحرک؟ آیا باید بلند، پهن یا مربع باشد؟

در نهایت، نحوه نمایش آن را ارزیابی خواهم کرد، زیرا همه چیز برای همیشه در بلاک چین است. من به این فکر می کنم که کاری برای صفحه های تلویزیون انجام دهم زیرا مردم در آینده به این چیزها نگاه خواهند کرد. مراحل مختلف زیادی در این مسیر وجود دارد، اما هر یک از این مراحل می تواند مسیری کاملا متفاوت داشته باشد که کار را به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل می کند.

همچنین بخوانید
امکانات

هنرمند بریتانیایی دیمین هرست از NFT برای محو کردن خطوط بین هنر و پول استفاده می کند

امکانات

سال 1602 بازبینی شد: آیا DAO ها الگوی جدید شرکت هستند؟

این میدان NFT وجود ندارد؟

برای برینکمن، کشف پذیری قطعه گم شده پازل است.

پیدا کردن یک هنرمند واقعا سخت است. ما به سایت هایی نیاز داریم که به شما امکان دیدن هنرمندان و هنرمندان جدید را بدهد. او می‌گوید: «ما باید الگوریتم‌هایی ایجاد کنیم که هنرمندان دیگری را در ژانری که به دنبالش هستید به شما نشان دهد.

برینکمن می‌گوید در حال حاضر همه این‌ها دهان به دهان و تأثیرگذاران در توییتر هستند، که خوب است، اما هنوز هم راه بسیار خوبی برای انجام آن است.

به نظر من، خوب یا بد، هنرمندان به نقدینگی در بازارهای ثانویه خود نیاز دارند. تا این حد، این یک نوع مکانیسم جهانی مناقصه هنرمند است، جایی که من ممکن است هر قطعه ای از این هنرمند را با مبلغ X بخرم. به این ترتیب، همانطور که در مکان هایی مانند Blur خواهید دید، همیشه سطح نقدینگی پایینی وجود دارد.

برخی از هنرمندان ممکن است بگویند این چیز وحشتناکی است. من نمی دانم. اما در حال حاضر این مشکل وجود دارد. وقتی یک اثر هنری می‌خرید، اگر در مواقع ضروری به آن نیاز داشته باشید، خلاص شدن از شر آن دشوار است. من فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، افراد بیشتری را جذب خواهد کرد که ممکن است آن را به‌عنوان یک دارایی نقدی ببینند تا یک سرمایه‌گذاری بلندمدت.

بول ران، برایان برینکمن
Bull Run توسط برایان برینکمن. (دروازه شیک)

بحث کپی رایت

از زمان رونق Blur در چهار تا پنج ماه گذشته، بحث کپی رایت یک موضوع داغ بوده است. انگیزه‌های استفاده از Blur برای دریافت ایردراپ‌های آینده، محرک اصلی سهم بازار OpenSeas بوده است.

Blur حق امتیازی را که بخشی از ارزش پیشنهادی هنرمندان NFT در روزهای اولیه روایت بود که حق امتیاز سازنده برای همیشه از طریق یک قرارداد هوشمند پرداخت می شد، به رسمیت نمی شناسد. با این حال، کپی رایت در واقع در سطح بازار گرفته می شود و بسیاری از هنرمندان به طور قابل درک در مورد هواپیماربایی صریح صحبت می کنند.

برینکمن می گوید من خیلی زود متوجه شدم که حق امتیاز خلاق یک قرارداد اجتماعی است، نه یک قرارداد هوشمند.

همچنین بخوانید: از هر 10 فروش NFT 4 مورد جعلی است: یاد بگیرید علائم تجارت شستشو را تشخیص دهید

مردم SuperRare من را با یک به یک معاوضه می کنند و هیچ حق امتیازی نمی پردازند. من خیلی زود می دانستم که همه حق امتیاز پرداخت نمی کنند. پس چگونه به این وضعیت نگاه می کنیم؟ من فکر می کنم بخشی از آن یک سوال دلگرم کننده است.

برینکمن می‌گوید اگر مراکز ثانویه‌ای وجود دارد که همه چیز در آن فهرست شده است، قابلیت کشف و حق امتیاز پرداخت می‌شود، آن‌جاست که برای خرید آثار هنری به آنجا می‌روید و هنرمندان مردم را به آنجا می‌فرستند. من معتقدم 70 درصد مردم به آنجا می روند و خرید می کنند.

شما حق بیمه پرداخت می کنید زیرا همه چیز در یک مکان است.

سپس این افراد خواهند بود که بیرون می روند و سعی می کنند بهترین معامله را پیدا کنند. شاید حدس 70/30 من اشتباه باشد، اما فکر می‌کنم همیشه پویایی دسترسی در مقابل اجتناب از حق امتیاز وجود خواهد داشت.

پیوندها:

Linktree: linktr.ee/bryanbrinkman

توییتر: twitter.com/bryanbrinkman

وب سایت: bryanbrinkman.com




نویسنده: Greg Oakford

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *