این پلتفرم قول داد به شرکتها در ایجاد، مدیریت و استقرار توکنهای غیرمالی (NFT) به روشی قابل اعتماد، مقیاسپذیر و پایدار کمک کند.
Salesforce، یک شرکت نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری، انتشار محدود Salesforce Web3 را در 15 مارس اعلام کرد. راه پایدار این سرویس برندها را قادر می سازد تا با ادغام Customer 360 با داده های Web3 به روشی کاملاً جدید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند تا به آنها کمک کند درک جامعی از نحوه تعامل مشتریان با مارک های خود در محیط های دیجیتال سنتی و نوظهور به دست آورند.
به گفته Salesforce، پلتفرم Web3 مجموعهای از ویژگیها را ارائه میدهد که به برندها اجازه میدهد «تجارب شخصیشده و همهکانالی را در Web2 و Web3 ایجاد کنند و نمای 360 درجه از نحوه تعامل مشتریان با مجموعههای NFT خود ارائه دهند».
این شرکت همچنین با شرکای مشاوره جهانی مانند Accenture و Deloitte Digital و همچنین آژانس های دیجیتال و مشاوران استراتژی مانند AE Studio، Media Monks، TIME و Vayner3 برای کمک به کسب و کارها در پیاده سازی Web3 و آزمایش با بلاک چین، کیف پول دیجیتال و NFT همکاری کرده است. معدن. .
دوین ناگی، مدیر فناوری و پلتفرمهای نوظهور، Diageo آمریکای شمالی، گفت: Salesforce با ارائه یک شریک قابل اعتماد برای پشتیبانی از سایتهای تجاری فرانتاند و اتصالدهندههای داده پشتیبان، به این شرکت کمک کرده است تا پروژه کیسه بنفش کرون رویال را دوباره طراحی کرده و به صورت دیجیتالی مقیاسبندی کند. از کمپین #That DeservesACrown حمایت کنید. او اضافه کرد:
برای هر مجموعه دیجیتالی ادعایی، ما یک بسته مراقبتی برای اعضای فعال ارتش ایالات متحده در سراسر جهان ارسال کرده ایم.
Claire Boots، مدیر CRM جهانی در Scotch & Soda، گفت که این شرکت Salesforce Web3 را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای استقرار ایمن برنامه آزمایشی Club Soda 3.0 NFT انتخاب کرد که کمتر از دو هفته طول کشید و 30٪ بینش در زمان واقعی را برای آنها فراهم کرد. خبر روشن
مطالب مرتبط: Web3 میتواند مدل کسبوکار نرمافزار بهعنوان سرویس دهها سال قدمت داشته باشد
Salesforce در چند سال گذشته روی ادغام خدمات خود با فناوری بلاک چین کار کرده است. در سال 2018، کوین تلگراف اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا سپتامبر 2018 یک راه حل بلاک چین و ارز دیجیتال برای مشتریان خود ارائه دهد.
در سال 2019، برند خودروهای اسپرت لوکس ایتالیایی لامبورگینی از بلاک چین Salesforce برای احراز هویت خودروهای قدیمی لامبورگینی استفاده کرد. با استفاده از بلاک چین Salesforce، لامبورگینی توانست خودروهای قدیمیتر را سریعتر و ایمنتر ردیابی، تأیید و تأیید کند.
همچنین، در طول سالها، Salesforce نقش فعالی در جمعآوری سرمایه بلاک چین ایفا کرده است و میلیونها نفر به آزمایشگاههای TRM و دارایی دیجیتال استارتاپ بلاک چین کمک کرده است.
نویسنده: Judith BannermanQuist