مدیر ارشد فناوری ریپل با سؤال ناگهانی ساتوشی ناکاموتو توجه خود را جلب می کند


دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، امروز با تحقیقی غیرمنتظره در مورد ساتوشی ناکاموتو، شخصیت مرموز بیت کوین، موجی از کنجکاوی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد کرد. علاقه شوارتز زمانی بیشتر برانگیخت که پیراهنی منقش به نام ساتوشی ناکاموتو و کاور آهنگ وار “Why Can't We Be Friends” در حین پخش بازی NBA توجه او را جلب کرد.

وقتی از شوارتز در مورد اهمیت این پیراهن سوال شد، فاش کرد که این پیراهن متعلق به یک برند مد در حال ظهور به نام ساتوشی ناکاموتو است. این برند به رهبری جورج رابرتسون قبلاً توجه چهره های مطرحی مانند کانیه وست و جک دورسی را به خود جلب کرده است که لباس های آن را در رویدادهای مهمی مانند Super Bowl پوشیده اند.

اظهار نظر شوارتز با ابراز تردید در مورد برچسب قیمت بالای محصولات این برند، لایه جالبی را به بحث در مورد هویت ساتوشی ناکاموتو اضافه کرد. همگرایی اسامی شوارتز و ناکاموتو در این زمینه به ویژه با توجه به گمانه زنی های مداوم که آنها را بالقوه یک شخص مرتبط می کند قابل توجه است.

شوارتز، به ویژه، از دهه 1990 یک چهره برجسته در زمینه رمزنگاری و توسعه بلاک چین بوده است. با این حال، او پیوسته هرگونه دخالت با خالق بیت کوین را رد کرده و این فرض را صرفاً حدس و گمان می خواند.

برند ساتوشی ناکاموتو خود تلفیق زیبایی‌شناسی دو و میدانی و موتورسواری است که از حوزه‌های فناوری، ارزهای دیجیتال و اینترنت الهام می‌گیرد. تحت رهبری رابرتسون، مدیر موسیقی باتجربه و کارآفرین مد، این برند از طریق مکان‌یابی استراتژیک با تأثیرگذاران و افراد مشهور به سرعت رشد کرده است.


نویسنده: Gamza Khanzadaev

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید