حتی اگر کاربران توییتر بومیتر رمزنگاری شوند، این بدان معنا نیست که در عرصه NFT برنده خواهند شد.
صنعت توکن غیرقابل تعویض (NFT) در چند ماه گذشته دچار آشفتگی هایی در بازار شده است، اما این امر مانع از ورود توییتر و اینستاگرام به صنعتی نشده است که تا سال 2030 به ارزش 231 میلیارد دلار می رسد.
این امر پس از آن صورت میگیرد که توییتر اخیراً اعلام کرد NFT Tweet Tiles و اینستاگرام تعدادی ابزار مختلف مرتبط با NFT را منتشر کرده است، و بسیاری از علاقهمندان به NFT طبیعتاً شروع به بررسی این موضوع کردهاند که کدام یک به عنوان برترین پلتفرم رسانه اجتماعی آنها برجسته میشود. NFT ها
با قضاوت از ارزشهای منحصربهفرد و رویدادهای اخیر، واضح است که اینستاگرام در حال حاضر بیشتر از توییتر در مورد ادغام NFT طرفدار دارد.
ارزش ادغام در اینستاگرام
یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده برای اثبات اینکه اینستاگرام پتانسیل NFT بیشتری نسبت به توییتر دارد، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد آن است.
با نگاهی به ویژگیهای کلیدی توییتر، بیشتر موافق هستند که توییتر یک پلت فرم میکروبلاگینگ است که در آن کاربران میتوانند پیامهای کوتاه (توئیت) تا حداکثر ۲۸۰ کاراکتر را به اشتراک بگذارند و در درجه اول برای به اشتراک گذاشتن اخبار، نظرات و افکار با مخاطبان گستردهتری استفاده میشود.
از سوی دیگر، اینستاگرام را می توان به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری توصیف کرد که عمدتاً برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو استفاده می شود و بیشتر بر بیان شخصی و ارائه خلاقانه خود تمرکز دارد.
مربوط: طرفداران کریپتو باید پشت مدل اشتراک ایلان ماسک برای توییتر بایستند
با توجه به اینکه NFT ها ماهیتی بسیار بصری دارند، ارزشی که اینستاگرام ارائه می دهد آن را برای یکپارچه سازی NFT بسیار مناسب تر می کند، زیرا وقتی صحبت از تصاویر می شود، تجربه کاربری و رابط کاربری بسیار فراگیرتر از توییتر است که در درجه اول برای ذخیره سازی سریع اطلاعات طراحی شده است. لغزنده بجای.
عنصر مهم دیگری که باید در نظر گرفت، پایگاه مخاطبان است.
در حالی که هر دو پایگاه کاربران Millennials و Gen Z قوی دارند، اینستاگرام نه تنها پایگاه کاربری بسیار بزرگتری با 1.3 میلیارد (در مقایسه با 365 میلیون توییتر) دارد، بلکه نرخ تعامل بسیار بالاتر از آن است که در توییتر مشاهده می شود. اینستاگرام پایگاه کاربر بسیار بالاتری دارد. . مشارکت در بیشتر زمینه ها (از جمله هنر). در نتیجه، اینستاگرام در زمینه بازاریابی برند جایگاه بسیار تثبیتتری دارد و در حالی که بیشتر تمرکز فعلی NFT روی هنر و تجارت اجتماعی است، جالبترین (و بالقوه پرسود) مورد استفاده از NFT در مد و سبک زندگی است. صنعتی که میتواند از رابط کاربری گالریمانند اینستاگرام و ابزارهای اشتراکگذاری مختلف برای هدایت موثر ابتکارات بازاریابی و ادغام NFT استفاده کند.
اما این بدان معنا نیست که اینستاگرام از هر نظر از توییتر پیشی گرفته است.
هدف توییتر این است که پایگاه کاربری آن بیشتر رمزنگاری شده است و بنابراین با مزایای تکنولوژیکی و مالی موجود در NFT ها آشناتر است. این بدان معنی است که در حال حاضر مشتاقانی در توییتر وجود دارند که آماده تعامل با پیشنهادات NFT هستند.
با این حال، با توجه به اینکه پذیرش انبوه هدف نهایی NFT ها است، توجه به این نکته مهم است که یک محصول مناسب تر برای یکپارچه سازی برای رشد بلندمدت از آنچه در بالا ذکر شد مهم تر است، به همین دلیل است که توییتر در حال حاضر آن را درخواست می کند. این ارزش پیشنهادی منحصر به فرد اینستاگرام (UVP) را که عمدتاً حول اشتراک عکس و ویدیو می چرخد، بیشتر می کند.
تکامل توییتر تحت رهبری ایلان ماسک
یکی دیگر از شاخص های قوی که نشان می دهد NFT ها آینده روشن تری در اینستاگرام دارند، مسیر فعلی مدیریت و محصول توییتر است.
با توجه به اینکه توییتر اخیرا تحت مالکیت و رهبری ایلان ماسک قرار گرفته است، تحولات نگرانکنندهای رخ داده است که میتواند بر واجد شرایط بودن پلتفرم رسانههای اجتماعی بهعنوان یک مرکز پیشرو برای NFT تأثیر بگذارد.
این به این دلیل است که ماسک با اخراج حدود 50 درصد از نیروی کار خود مرتکب گناه بزرگی شد. در حالی که برخی ادعا میکنند که ممکن است در برخی زمینهها ارزش داشته باشند، در عین حال عدم نظارت بر حق نسخهبرداری باعث ایجاد نگرانیهایی در مورد حسابهای مشکوک شده است. نگرانی در مورد عدم توانایی فنی برای بازگرداندن و رشد بیشتر توسعه.

در مورد عدم کنترل کپی رایت، توییتر به دلیل سیستم اعتصاب کپی رایت معیوب خود با نقض جدی حق نسخهبرداری مواجه شد، که منجر به این شد که کاربران توانایی انجام کارهایی مانند آپلود فیلمهای بلند را در پلتفرم داشته باشند. تأثیر پروتکل های نقض حق چاپ بر روی NFT ها نیازی به توضیح ندارد.
کاهشهای اخیر شامل ناظران محتوا میشود که وظیفه آنها محدود کردن اطلاعات نادرست است، و جای تعجب نیست که از آن زمان تاکنون، دومی شاهد افزایش قابل توجهی بوده است، در حالی که حسابهای بسیار تفرقهانگیز نیز به طور انبوه بازگردانده شدهاند. این امر باعث شده است که بسیاری از کاربران پلتفرم را برای جایگزین هایی مانند Mastodon ترک کنند و با دیدن اینکه چگونه NFT ها به جوامع قوی و فراگیر متکی هستند، محیط تفرقه انگیز جدید توییتر نویدبخش برنامه های NFT نیست.
مربوط: فیس بوک به دنبال نابودی فراجهان و وب است
از نظر نگرانیها در مورد عملکرد فناوری توییتر، در حالی که درست است که داشتن مهندسان کمتر میتواند منجر به کاهش رتبه در بسیاری از محصولات شود، زیرا توییتر یک محصول حیاتی نیست، توییتر در حال حاضر اجازه نمیدهد زمان آپدیت کافی، تأخیر و هرگونه فضای معماری حرکت کند. می دهد. خرابی باعث توقف کار نمی شود. با این حال، سرپا نگه داشتن کشتی در مورد باز کردن بازارهای جدید و امکانات جدید، آن را کاهش نمی دهد، و به این ترتیب، قطعی های گسترده توییتر بدون شک مانع اجرای نوآوری های فنی، از جمله یکپارچه سازی یکپارچه NFT خواهد شد.
به همین دلیل است که در حالی که توییتر در هرج و مرج زیادی به سر می برد، اینستاگرام یک نقشه راه جامع NFT را منتشر کرده است که شامل یکپارچه سازی NFT در بیش از 100 کشور و راه اندازی بازار NFT است که به طور سیستماتیک با سازندگان محتوای اصلی آزمایش می شود. مانند امبر ویتوریا، دیو کروگمن، رفیک آنادول و دیگران.
در حالی که غیرممکن است بدانید کدام رسانه اجتماعی برای ادغام NFT متمایز خواهد بود، نگاه کردن به پیشنهادات ارزش کلیدی همراه با شاخص های اخیر به شما ایده محکمی از اینکه کارها به کجا می روند ارائه می دهد.
واضح است که توییتر نه تنها از نظر UVP در مضیقه است، بلکه از یک انتقال آشفته نیز رنج می برد که می تواند پیامدهای جدی برای سلامت آینده پلتفرم به عنوان یک کل داشته باشد، چه رسد به توسعه ابزارهای NFT.
به عبارت دیگر، اینستاگرام حواسپرتیهای بسیار کمتری برای مقابله دارد، و در حالی که بدون شک از کاستیهای خود رنج خواهد برد، به نظر میرسد برنامههای NFT این پلتفرم به همان شیوه ساختاریافته و صبورانه عمل میکنند که به فیسبوک اجازه ظهور میدهد. بالاتر از رقبای اولیه
با این حال، مانند هر کار فناوری، همه چیز می تواند در یک لحظه تغییر کند، بنابراین پیگیری دقیق توسعه هر دو مفید است. اما این اینستاگرام است، نه توییتر، که در حال حاضر بیشتر طرفدار ادغام NFT است.
این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاهها، نظرات و دیدگاههای بیانشده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و نیازی به بازتاب یا ارائه دیدگاهها و نظرات Cointelegraph نیست.
نویسنده: Constantin Kogan
ارسال پاسخ