نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، متاورس را از به دست آوردن پتانسیل برای ارائه سود برای کسب و کارها و مصرف کنندگان متوقف نکرده است.
با وجود شرایط آشفته بازار در سال گذشته، متاورس و کاربرد بالقوه آن در ذهن مصرف کنندگان ثابت مانده است.
بر اساس داده های یک نظرسنجی جدید توسط Capgemini، مشاور استراتژی کسب و کار و فناوری، بیش از سه چهارم مصرف کنندگان انتظار دارند که تعامل آنها با برندها و افراد تحت تأثیر متاورس قرار گیرد.
این موضوع در مورد سازمانها نیز صادق است، زیرا از هر 10 نفر 7 نفر معتقدند که تجربیات فراسویه و همه جانبه متمایزکننده بازار از نظر تجربه مشتری خواهند بود.
این گزارش 8000 مصرف کننده با 1000 سازمان در 12 کشور از صنایع مختلف را مورد بررسی قرار داد تا شایستگی، ارتباط و تأثیر فراسویه را درک کند.
شامل گروهی متشکل از 380 مصرف کننده است که خود را “کهنه سرباز متاورس” توصیف می کنند و سه چهارم آنها می گویند که فعالانه در متاورس شرکت می کنند.
داده ها نشان داد که 93 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی در مورد جهان ابرداده کنجکاو هستند. از این تعداد، 51٪ گفتند که از فروشگاه ابرداده استفاده خواهند کرد زیرا برای آنها در دسترس تر می شود.
چارلتون مونسانتو، رهبر تجارب فراگیر جهانی در Capgemini، میگوید که «جهان فراجهانی روبهروی مصرفکننده» باید از جمله چالشهای دسترسی و حریم خصوصی برای حرکت رو به جلو، مقابله کند.
پتانسیل Metaverse تحول آفرین است و کنجکاوی مصرف کننده بالاست.
آموزش و دسترسی برای فناوریهای نوظهور دست به دست هم میدهند و همچنان بزرگترین چالش برای برندهای هوشمند برای تعامل با مصرفکنندگان هستند.
مربوط: DeFi با وجود آشفته بازار سرمایه گذاری های جدیدی را آغاز می کند: Finance Redefined
این نظرسنجی همچنین بر روی نوع تعاملات متاواژه ای که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، اشاره کرد، به طوری که 43 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهند با دوستان و خانواده تعامل داشته باشند. به دنبال آن تعامل با همکاران (39٪)، تجربه بازی (33٪) و فعالیت های تجاری (28٪) دنبال شد.
با چنین تأکیدی بر اتصال، توسعه در متاورس شاهد افزایش رویدادهایی مانند جشنوارهها و کنسرتها بوده است که به افراد اجازه میدهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
کل کشورها حتی شروع به استفاده از متاورژن برای حفظ میراث خود برای تعامل جوامع آینده کرده اند.
اخیراً، توسعهدهنده متاورس Animoca Brands اعلام کرد که یک صندوق توسعه متافورس میلیارد دلاری برای استارتآپهای فضا باز خواهد کرد.
نویسنده: Savannah Fortis
ارسال پاسخ