واکنش مایکل سایلر از MicroStrategy به رسیدن قیمت بیت کوین (BTC) به 71000 دلار


تصویر جلد از طریق Youtu.be

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

بیت کوین (BTC)، اولین و بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، در معاملات روز سه‌شنبه به بالاترین سطح خود یعنی ۷۱۹۸۰ دلار رسید و به ۷۲۰۰۰ دلار نزدیک شد. بزرگترین دارایی ارز دیجیتال از جلسه روز دوشنبه به رشد خود ادامه داد، زمانی که قیمت آن از 66057 دلار به 71560 دلار رسید که بالاترین سطح از اوایل آوریل است.

قیمت‌های کریپتو با نشانه‌هایی از پیشرفت به سوی تایید ایالات متحده از صندوق‌های قابل معامله در مبادلات که مستقیماً در اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنند، افزایش یافت، که از چشم‌انداز بدبینانه‌تر هفته گذشته فاصله گرفت.

گمانه‌زنی‌های ETF در حال حرکت در بازار یادآور هیجان سرمایه‌گذاران است که از ETF‌های مشابه بیت‌کوین در ایالات متحده استقبال کرد، که اولین بار در ژانویه باعث افزایش رکورد در بزرگترین دارایی دیجیتال شد.

در میان این شور و شوق، رئیس MicroStrategy، مایکل سیلر، پیامی جذاب و در عین حال متقاعدکننده به X ارائه کرد: «فرار از ماتریکس». این توییت در زمانی منتشر می‌شود که بازار کریپتو شاهد یک صعود حماسی است و بیت‌کوین به بالاترین حد خود نزدیک می‌شود.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 6.28 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 6.28 درصد و در هفت روز گذشته 16 درصد افزایش یافته است. با قیمت‌های فعلی، بیت‌کوین تنها 3.45 درصد با بالاترین قیمت خود یعنی 73350 دلار که در اواسط مارس به آن رسیده بود فاصله دارد.

به معنای واقعی کلمه، فرار از ماتریس به معنای رهایی از هرگونه تأثیر خارجی برای تعیین آنچه واقعاً در اعماق روح خود می خواهید است.

فراخوان سیلور به “فرار از ماتریکس” با احساسات مثبت رو به رشد در بازار ارزهای دیجیتال طنین انداز شد. “ماتریس” ممکن است منعکس کننده محدودیت های اعمال شده قبلی، از جمله تاثیرات خارجی باشد.

مرتبط با

قیمت بیت کوین به شدت تحت تاثیر تحولات اقتصاد کلان در هفته های اخیر قرار گرفته است و در 2 می قبل از بهبودی به 56903 دلار سقوط کرد.

در حالی که توییت سیلور قابل تفسیر است، “فرار از ماتریکس” ممکن است بیش از یک شعار باشد. این می تواند فراخوانی برای اقدام برای افرادی باشد که می خواهند مرزهای چیزی را که معقول به نظر می رسد جابجا کنند.


نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید