واکنش مایکل سیلر به بازپس گیری موفقیت آمیز قیمت بیت کوین 66000 دلار


تصویر جلد از طریق Youtu.be

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

در حالی که ارزش بیت کوین بالای 66000 دلار بود، یک توییت قابل توجه توسط مایکل سایلر، رئیس MicroStrategy، یکی از نام‌های پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال، علاقه را برانگیخت. توییت «دریافت پیام» او در زمانی منتشر می‌شود که بازار با علاقه فراوان عملکرد بیت کوین را تماشا می‌کند.

قیمت بیت کوین بالای 66000 دلار بیش از یک عدد ساده است. این یک آستانه روانی برای بازار است و نشان دهنده ثبات پس از دوره های نوسان است.

بر اساس گزارش IntoTheBlock، بیت کوین، اولین و بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، از سطوح مقاومت اصلی زنجیره ای عبور کرد و از 66000 دلار گذشت. عدم فروش در رالی اخیر بالای 66000 دلار ممکن است نشان دهنده اعتماد بازار به بیت کوین باشد.

مرتبط با

بیت کوین زمانی که ETF ها در ژانویه فعال شدند افزایش یافت و در ماه مارس به بیش از 74000 دلار رسید، قبل از اینکه با کاهش تقاضا برای وسایل سرمایه گذاری کاهش یابد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 0.36 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 66378 دلار رسیده و در هفت روز گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است. بیت کوین امسال نزدیک به 58 درصد افزایش یافته است، در مقایسه با رشد 11 درصدی نزدک 100.

سایلر که به خاطر احساسات صعودی خود نسبت به بیت کوین و سرمایه گذاری قابل توجه شرکتش در ارز دیجیتال شناخته می شود، اغلب پیش بینی های خود را در مورد بیت کوین و بازار به اشتراک می گذارد. آخرین توییت او، «پیام را دریافت کنید» رمزآلود اما معنادار است.

این ممکن است نشان دهنده درک عمیق تری باشد که می توان از شرایط فعلی بازار به دست آورد. پیامی که شاید فقط کسانی که از نزدیک آن را تماشا می‌کنند بتوانند به طور کامل آن را درک کنند. Saylor عکسی از یک بطری سفید شفاف با آرم بیت کوین حک شده روی برچسب آن منتشر کرد که در ماسه قرار گرفته است.

مرتبط با

با این حال، توییت سایلر می‌تواند یک فریاد جمعی باشد که جامعه را تشویق می‌کند تا قدرت و پتانسیل بیت‌کوین را در میان ابهامات مداوم بازار تشخیص دهد. اما بدون اطلاعات اضافی، توییت سایلر همچنان قابل تفسیر است.


نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید