واکنش مایکل سیلر وقتی بیت کوین (BTC) به بالای 71000 دلار می رسد


تصویر جلد از طریق www.youtube.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

فهرست

  • اظهارات مایکل سایلر همزمان با افزایش قیمت بیت کوین
  • مکس کایزر انتظار دارد بیت کوین 3 برابر از طلا پیشی بگیرد

مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران غول هوش تجاری MicroStrategy و مدافع پیشرو بیت کوین، به سری توییت های خود با مضمون BTC که هر روز منتشر می کند، ادامه می دهد. آخرین توییت او همزمان با ارز دیجیتال پیشرو جهان بود که سطح قیمت 71000 دلاری را که بسیار مورد انتظار بود، بازگرداند.

با این حال، در یک توییت قبلی، سایلر در مورد آینده پول در مورد بیت کوین پیش بینی کرد.

اظهارات مایکل سایلر همزمان با افزایش قیمت بیت کوین

در یک توییت اخیر، سایلر عکسی از یک زنبور عسل در داخل کندوی زنبور عسل با یک طلسم بیت کوین منتشر کرده است. این توییت خواستار «به گله بپیوندید»، به معنای جامعه جهانی به سرعت در حال رشد از معتقدان و دارندگان بیت کوین است.

با این حال، توییت قبلی او شامل پیش بینی در مورد شکل آینده پول است. سیلور توییت کرد که انتظار داشت آینده پول دیجیتال باشد و توییت خود را با هشتگ بیت کوین به پایان رساند.

بیت کوین دیروز از سطح 71240 دلار عبور کرد و امروز پس از یک جهش کوچک دوباره به حالت اول برگشت، زیرا فعالان بازار مشتاقانه منتظر کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در اوایل نوامبر بودند. افزایش قیمت بیت کوین از سه شنبه تا به امروز 3.71 درصد بوده است. از آن زمان، این کاهش تقریباً 0.9٪ بوده است و بیت کوین در 70680 دلار تغییر کرده است.

جدا از این، ETF های بیت کوین در روز سه شنبه شاهد جریان های عظیمی بودند که 887 میلیون دلار بیت کوین را جذب کردند. IBIT بلک راک 274 میلیون دلار به دست آورد، در حالی که Ark Invest دارایی BTC خود را 139 میلیون دلار افزایش داد. این دومین ورودی بزرگ روزانه از زمان تایید ETF بیت کوین SEC در اواسط ژانویه بود.

مرتبط با

مکس کایزر انتظار دارد بیت کوین 3 برابر از طلا پیشی بگیرد

در توییت اخیر، حامی برجسته بیت کوین مکس کایزر ارزیابی از رشد قیمت بیت کوین در آینده را به اشتراک گذاشت. کایزر با استناد به توییتی از کاربر “Bitcoin Archive” گفت که انتظار دارد بیت کوین از نظر ارزش بازار حداقل 2 برابر، شاید حتی 3 برابر از طلا پیشی بگیرد.

این پیش‌بینی بر اساس اظهارات اخیر جان ون اک، مدیر عامل شرکت VanEck در طی گفتگو با معامله‌گر ارزهای دیجیتال و پادکست اسکات ملکر بود. ون اک معتقد است که ارزش بازار بیت کوین حداقل نصف ارزش بازار طلا خواهد بود.

ارزش بازار طلا در حال حاضر تقریباً 15.9 تریلیون دلار است و ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 1.4 تریلیون دلار است که تقریباً 10 برابر کمتر است.


نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید