مایکل سیلر سکوت در مورد افزایش بیت کوین به بالای 63000 دلار را شکست


تصویر جلد توسط u.today

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خودشان است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

فهرست

  • بیانیه بیت کوین از مایکل سیلر
  • ورودی های جدید ETF بیت کوین

مایکل سایلر، یکی از بنیانگذاران و رئیس MicroStrategy، حامی مشهور بیت کوین، درباره افزایش چشمگیر تقریباً 5 درصدی بیت کوین در 24 ساعت گذشته اظهار نظر کرد زیرا سطح 63000 دلار را دوباره به دست آورد و حتی برای مدت کوتاهی توانست به بالای 63560 دلار برسد (توئیتر سابق).

Saylor یک فراخوان صعودی بیت کوین را برای خطاب به جامعه جهانی BTC صادر کرد.

بیانیه بیت کوین از مایکل سیلر

بیت کوینر آواز از افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین به عنوان یک پیروزی سرد استقبال کرد و از جامعه ارزهای دیجیتال خواست تا دلارهای آمریکا را برای خرید بیت کوین با درآمد حاصله بفروشند.

او فقط دو توییت حاوی کلمات “فروش” و “خرید” ارسال کرد، اما حروف اول هر دو به وضوح نمادی برای دلار و ارز دیجیتال پرچمدار جهان است.

هفته گذشته بیت کوین از سطح 64470 دلار سقوط کرد که یک افت شدید 7 درصدی بود. بهبود تدریجی از روز جمعه آغاز شد، زمانی که بیت کوین بازگشت کرد و در روز یکشنبه به 61980 دلار افزایش یافت و 3.35 درصد بهبود را نشان داد. افزایش بعدی بزرگترین ارز دیجیتال بالای 63000 دلار و بالای 63500 دلار را به خود اختصاص داد.

با این حال، تا کنون بهبودی اندک وجود داشته است و بیت کوین با قیمت 63200 دلار در حال تغییر است.

با این حال، کوه ضربه خورده. صرافی رمزارز Gox این هفته پرداخت بیت کوین به سرمایه گذاران را آغاز خواهد کرد، تحلیلگران جی پی مورگان انتظار دارند که فروش عمده ای آغاز شود. این صرافی ۹ میلیارد دلار بیت کوین پرداخت خواهد کرد.

مرتبط با

ورودی های جدید ETF بیت کوین

بر اساس گزارش اخیر از حساب تحلیلی @lookonchain، در 28 ژوئن، ETF های بیت کوین شاهد جریان تجمعی رمزارز بیش از 36.5 میلیون دلار بودند. 9 ETF تقریباً 596 بیت کوین اضافه کردند. بیشترین ورودی توسط Invesco Galaxy ETF – 152 BTC مشاهده شد. پس از آن بیت‌ویز بیت‌کوین ETF قرار گرفت که 131 بیت کوین جمع‌آوری کرد. صندوق معامله شده صرافی Fidelity 109 BTC را جذب کرد.

کمترین میزان ورودی توسط Ark Invest مشاهده شد که میزبان 30 بیت کوین بود. ETF های بیت کوین از اواسط ژانویه بر بازار مسلط شده اند. در آن زمان، تنظیم کننده SEC آمریکا شناسایی وجوه بیت کوین را تأیید کرد و امکان داد و ستد آنها را فراهم کرد. از آن زمان، این ETF ها به صورت روزانه بیت کوین انباشته می کنند. قبل از نصف شدن در نیمه دوم آوریل، ETF ها بیش از 10000 بیت کوین در روز جمع آوری می کردند.


نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید