تجربه Metaverse که بر انتخاب های سفر در دنیای واقعی در سال 2023 تأثیر می گذارد: نظرسنجی


یک نظرسنجی از 24179 پاسخ‌دهنده از 32 کشور نشان می‌دهد که تقریباً نیمی یا 43 درصد از واقعیت مجازی برای الهام بخشیدن به انتخاب‌های خود استفاده می‌کنند.

طبق نظرسنجی جدیدی که شخصاً توسط Booking.com انجام شده است، با باز شدن مرزها به دنبال محدودیت‌های طولانی سفر ناشی از کووید، Metaverse، یکی از جدیدترین اکوسیستم‌های رمزنگاری جایگزین، قرار است به مسافران کمک کند تا در مورد مقصدهایی که می‌خواهند شخصاً تجربه کنند، تصمیم بگیرند. .

آژانس مسافرتی آنلاین محبوب Booking.com از 24179 پاسخ دهنده در 32 کشور نظرسنجی کرد و نشان داد که مسافران هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه های سفر علاقه زیادی به کاوش مجازی مقصد نشان می دهند. از میان اکثریت، هزاره ها (45٪) و هزاره ها (43٪) به احتمال زیاد تجربیات سفر را در metaverse امتحان می کردند.

حدود نیمی یا 43 درصد از افراد مورد بررسی تمایل خود را برای استفاده از واقعیت مجازی برای الهام بخشیدن به انتخاب های خود تایید کردند. حدود 4574 شرکت کننده در این گروه معتقدند سفر به مکان های جدید تنها پس از تجربه مجازی اتفاق می افتد.

همچنین، بیش از 35 درصد از پاسخ دهندگان آماده هستند تا چند روز را در Metaverse بگذرانند تا در مورد محیط ارائه شده در مقاصد محبوب بیاموزند. به گفته Booking.com، فناوری‌های کمکی مانند بازخورد لمسی به بهبود این تجربه کمک می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند سواحل و خورشید استوایی را بدون بیرون رفتن تجربه کنند.

محبوب ترین نوع تعطیلات. منبع: Booking.com

با این حال، 60٪ از پاسخ دهندگان بر این باورند که تجربیات ارائه شده توسط Metaverse و فناوری های مجازی به هیچ وجه به تجربیات چهره به چهره نزدیک نیست. برخی از محبوب ترین مقاصد برای سال 2023 سائوپائولو (برزیل)، پوندیچری (هند)، هوبارت (استرالیا) و بولزانو (ایتالیا) هستند.

مربوط: شریک KPMG: «انفجار» متاورس توسط B2B هدایت خواهد شد، نه مصرف کنندگان خرده فروشی

برنامه غول فناوری مایکروسافت برای ورود به تجارت متاورس پس از تلاش کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) برای جلوگیری از تصاحب Activision Blizzard با یک مانع بزرگ روبرو شد.

به گفته ساتیا نادلا، مدیرعامل و رئیس مایکروسافت، خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد “نقش کلیدی در توسعه پلتفرم های متاورس” ایفا خواهد کرد. با این حال، FTC به اقدامات ضدرقابتی مایکروسافت اشاره کرد، جایی که توزیع بازی های کنسول را پس از خرید شرکت های بازی رقیب محدود کرد.


نویسنده: Arijit Sarkar

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید