متا از NFT ها در اینستاگرام و فیسبوک استفاده می کند


ویژگی‌های کوتاه‌مدت NFT برای اولین بار در ماه مه ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت، اما مدیر فین‌تک متا گفت که این ابزارها را برای تمرکز در جاهای دیگر «پس می‌زند».

شرکت بزرگ فناوری Meta تنها یک سال پس از راه‌اندازی، قابلیت توکن استفاده‌نشده (NFT) خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام کنار گذاشته است.

استفان کسریل، رئیس بخش بازرگانی و فناوری‌های مالی متا، این خبر را در تاریخ 13 مارس در توییتر منتشر کرد و گفت که متا در حال کاهش پشتیبانی NFT است زیرا می‌خواهد بر روی راه‌های دیگر برای حمایت از سازندگان، افراد و کسب‌وکارها تمرکز کند.

کسریل اضافه کرد که این شرکت همچنان روش‌های “ارتباط کاربران با طرفداران خود و کسب درآمد” را در اولویت قرار می‌دهد و بر ایجاد ریل پرداخت بر روی پلتفرم خود و از طریق برنامه‌های پیام‌رسانی و کسب درآمد از Reels، ابزار ویدئویی کوتاه شرکت تمرکز خواهد کرد.

عمر این محصول نسبتاً کوتاه بوده است، زیرا آزمایش با سازندگان منتخب ایالات متحده در اینستاگرام در ماه مه 2022 آغاز شد و در ژوئن به فیس بوک گسترش یافت. در ماه جولای دوباره گسترش یافت و اینستاگرام ابزارهای NFT خود را در بیش از 100 کشور در دسترس قرار داد.

این یک داستان در حال توسعه است و با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتری اضافه خواهد شد.




نویسنده: Jesse Coghlan

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید