برنامه های کاربردی علامت تجاری NFT توسط شرکت ها فقط یک ترفند بازاریابی نیست. به گفته یک وکیل علامت تجاری، آنها باید از متقاضیان استفاده کنند.
حامیان کریپتو عاقلانه هستند که مراقب توکن های غیرمالی (NFT) و بایگانی های علامت تجاری متاورس باشند، که “سیگنال های قابل اعتماد” برنامه های استفاده آتی در سال جاری هستند.
مایکل کوندودیس، وکیل مالکیت معنوی در گفتگو با کوین تلگراف گفت که اگرچه ممکن است بسیاری فکر کنند که شرکت های بزرگ در حال جهش از روند NFT به عنوان یک چیز جدید هستند، ثبت یک علامت تجاری در ایالات متحده بدون قصد استفاده از آن “امکان ندارد”.
علیرغم هزینه نسبتاً پایین تشکیل پرونده، از 250 تا 350 دلار به ازای هر کلاس کالا/خدمات، کندودیس توضیح داد که وقتی شرکتی برای یک علامت تجاری درخواست میکند، نیاز به بیانیه سوگند خورده دارد مبنی بر اینکه متقاضی قصد “خوب نیت” برای استفاده از علامت دارد. . در آینده محصولات و خدمات فهرست شده را بررسی کنید.
با این حال، خاطرنشان کرد که این درخواستها “مورد بررسی اساسی قرار گرفتهاند” و میتوانند به دلایل قانونی و فنی رد شوند.
در سال 2023 تعدادی از شرکتهای بزرگ درخواستهای علامت تجاری مرتبط با NFT را ارسال کردهاند و کوندودیس فعالانه آنها را در توییتر مورد توجه عموم قرار داده است.
روند علائم تجاری تاکنون در سال 2023
کندودیس خاطرنشان کرد که “اولین روند برای سال 2023” این است که شرکت های مشروب الکلی درخواست های علامت تجاری NFT را ثبت کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال اپلیکیشن های جدیدی از برندهای معروف الکلی مانند Absolut Vodka، Chivas Regal ویسکی و Malibu Rum ساخته شده است.
آیریش دیستیلرز اینترنشنال، سازندگان ویسکی ایرلندی جیمسون، آخرین شرکت تولید مشروبات الکلی شد که در 18 ژانویه درخواست علامت تجاری NFT را ارائه کرد.
آیریش دیستیلرز بین المللی درخواست علامت تجاری کرده است #جیمسون #ویسکی ادعای طرح هایی برای
لباس مجازی، کفش، مشروبات الکلی
نرم افزار معاملاتی NFT
فروشگاه کالاهای مجازی + NFT
بازارهای معاملاتی NFT
بارهای مجازی + رستوران#NFTs #جهان مجازی #وب3 pic.twitter.com/7dhHZrXh2S— مایک کوندودیس (@KondoudisLaw) 23 ژانویه 2023
کوندودیس گفت که در سال 2022، صنایع مختلفی از فروشگاههای مواد غذایی، مارکهای غذای حیوانات خانگی، تیمها و لیگهای ورزشی، شهرها، کازینوها و حتی نمایشهای بازی برای علامتهای تجاری NFT درخواست میکنند.
او معتقد است که ارسالهای متعدد تأیید میکند که NFTها و ذخیرهسازی ابردادهها توجه «آمریکای شرکتها» را به خود جلب کردهاند.
پتنت های NFT به شرکت ها مزیتی می دهند
کندودیس اطمینان دارد که مصرف کنندگان در آینده شاهد اقدام شرکت ها بر روی پتنت های NFT خواهند بود و اظهار داشت:
“این برنامه های کاربردی علامت تجاری سیگنال های قابل اعتمادی از برنامه های آینده برای استفاده از علائم برای محصولات و خدمات لیست شده در برنامه ها هستند.”
رالف کالسی، مدیرعامل بلاک چین استرالیا در گفتگو با کوین تلگراف معتقد است که ورود به فضای ثبت اختراع NFT می تواند فرصت های رشد قابل توجهی را برای شرکت ها به ارمغان بیاورد.
کالسی گفت که با ادامه محبوبیت NFT، شرکتهایی که در این زمینه حق ثبت اختراع دارند، میتوانند با صدور مجوز فناوری خود یا توسعه محصولات و خدمات مبتنی بر NFT خود از رشد احتمالی بهره ببرند.
او معتقد است که فضای ثبت اختراع NFT یک “منطقه امیدوارکننده” است که می تواند یک شرکت را قادر سازد به عنوان اولین پذیرنده فناوری NFT به یک رهبر تبدیل شود.
مربوط: دفاتر علامت تجاری و حق چاپ ایالات متحده برای بررسی تأثیر NFT بر مالکیت معنوی
وی افزود که داشتن حق ثبت اختراع مرتبط در مراحل اولیه NFTها سودمند است زیرا می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند و مانع از استفاده دیگران از “مانند فناوری بدون مجوز” شود.
طبق توییت 5 ژانویه کوندودیس، مجموع برنامه های کاربردی مربوط به NFT ها در سال 2022 به 7746 رسید که در مقایسه با سال 2021 حدود 260 درصد افزایش داشت.
نرخ کاربردهای جدید علامت تجاری برای NFTها و کالاها/خدمات مرتبط همچنان کاهش می یابد. فقط 341 پرونده در ماه دسامبر باز شد که کمتر از 1/3 از 1089 پرونده در ماه مارس است.
2022 مجموع: 7746
2021 مجموع: 2154
2020 مجموع: 27#NFTs #وب3 انجمن #NFT #جهان مجازی #MetaverseNFT pic.twitter.com/KneGIl0WxJ— مایک کوندودیس (@KondoudisLaw) 5 ژانویه 2023
یک جدا چهچهچه در همان روز، وی افزود که برنامه های کاربردی مرتبط با متاورس در سال گذشته به 5850 رسید که نسبت به سال 2021 تقریباً 206 درصد افزایش داشت.
نویسنده: Ciaran Lyons
ارسال پاسخ