کمیته Ag مجلس نمایندگان به صورت‌حساب صدور دارایی‌های دیجیتال نگاه می‌کند، دموکرات ها می‌پرسند چگونه برای آن پرداخت کنند


کمیته کامل کشاورزی شهادت رئیس CFTC راستین بهنام، فهرست کامل تنظیم‌کنندگان سابق و مدیر ارشد حقوقی Coinbase را شنید.

اگر چیزی به نام مجموعه‌ای از رگولاتورها وجود داشت، جلسه استماع 6 ژوئن کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد تنظیم دارایی‌های دیجیتال احتمالاً این رکورد را حفظ می‌کرد. روستین بهنام، رئیس فعلی کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، یک رئیس سابق و نایب رئیس سابق این آژانس و همچنین یک کمیسیونر سابق به همراه دارد. پل گروال، مدیر ارشد حقوقی Coinbase نیز ظاهر شد.

همچنین جلسه بسیار طولانی بود و بهنام بیش از دو ساعت به تنهایی صحبت کرد و به سوالات پاسخ داد. موضوع این جلسه لایحه ای بود که توسط گلن تامپسون، رئیس کمیته و پاتریک مک هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان نوشته شده بود.

تامپسون در مورد لایحه جمهوری خواهان در سخنرانی اصلی خود گفت: “امیدواریم که یک پیشنهاد قانونی کمیته مشترک دو حزبی داشته باشیم.”

اعضای کمیته دموکراتیک در مواجهه با این امید نشانه هایی از تردید نشان دادند. دموکرات‌ها گفتند که این لایحه 162 صفحه‌ای به‌عنوان «فوق‌العاده پیچیده» توصیف شده است و آنها تنها هفته گذشته توانستند آن را ببینند.

تامپسون تاکید کرد این لایحه فقط یک پیش نویس است، اما به شدت مورد نیاز است زیرا:

“قوانین و مقررات فعلی فدرال قوانین کمی برای جاده ها ارائه می کنند. […]این منجر به اقدامات اجرایی پیچیده توسط تنظیم کننده ها می شود و سردرگمی بیشتری در صنعت و بازار ایجاد می کند.”

بهنام به کمیته گفت که این لایحه نباید بر قوانین موجود تأثیر بگذارد و اختیارات موجود را تغییر نمی‌دهد. در عوض، شکاف‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه بازار نقدی دارایی‌های دیجیتالی که اوراق بهادار نیستند. همانطور که ریک کرافورد، عضو کمیته آن را در زادگاهش توصیف می‌کند، این شکاف به «جو شومو در یک مغازه سیگار الکترونیکی که ارزهای دیجیتال می‌فروشد» منتهی می‌شود. در همین حال، بانکداران از طبقه دارایی های نوظهور اجتناب می کنند و در عین حال کنترل نشده باقی می مانند.

مطالب مرتبط: شکایت بایننس: 61 ارز رمزنگاری شده اکنون توسط SEC به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند

صورت‌حساب تامپسون-مک‌هنری نحوه تعریف اوراق بهادار و کالاها را بر اساس نحوه معامله دارایی (اعم از ناشر یا بورس) و سطح عدم تمرکز تغییر خواهد داد. رژیم در حال حاضر در حال اجرا است. اوراق بهادار معمولاً از یک ناشر خریداری می شود و کالاها در بورس معامله می شوند.

این لایحه همچنین تعاریف جدیدی از کارگزاران و فروشندگان کالاهای دیجیتال بدون تغییر اجزای اصلی ساختار بازار ایجاد می کند.

بهنام گفت خلاء نظارتی بر 60 درصد بازار دارایی دیجیتال تأثیر می گذارد. او در مورد بازار بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) صحبت می کرد. برخلاف گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، که در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در ماه آوریل از انجام این تمایز امتناع کرد، بهنام ETH را یک کالا و نه یک اوراق بهادار اعلام کرد.

بهنام نسبت به دوره ثبت نام موقتی که در این لایحه تعیین شده بود، علاقه چندانی نداشت، زیرا با تنظیم قوانین نهایی، واسطه ها معافیت محدودی از الزامات لایحه می دادند. بهنام این را به عنوان «دستبند زدن» به رگولاتورها توصیف کرد.

اجازه دادن به CFTC برای رفع شکاف نظارتی در مقررات دارایی دیجیتال، حواله و هزینه بسیار گسترده‌تری را به آژانس تحمیل می‌کند. همانطور که تعدادی از اعضای کمیته دموکرات اشاره کرده اند، این لایحه مکانیسم بودجه را شامل نمی شود و کمیته تخصیص مجلس کاهش بودجه را به CFTC توصیه کرده است.

بهنام گفت: بودجه فعلی CFTC 360 میلیون دلار است و برای سال مالی آینده 410 میلیون دلار درخواست شده است و کمیته تخصیص 345 میلیون دلار توصیه کرده است. اگر این کاهش بودجه انجام شود، بهنام گفت که آژانس باید کارکنان را به مرخصی بدون حقوق بفرستد.

با لایحه نظارتی دارایی های دیجیتال، CFTC به 120 میلیون دلار اضافی در طول سه سال نیاز دارد. برای سه تیم قانون‌گذار و سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید رایانه پول اضافی پرداخت می‌شود. تدوین قوانین تا چهار سال طول می کشد.

مجله: پاکسازی کریپتو: چقدر تحریم خیلی زیاد است؟




نویسنده: Derek Andersen

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید