به همین دلیل است که شرکت‌های رمزارز باید بر امور مالی تعبیه‌شده تمرکز کنند


پیشنهادات شخصی، وام های تامین مالی، بیمه، پرداخت بدون دردسر و روش پرداخت ترجیحی برخی از ویژگی های کلیدی بودند که به عنوان اولویت های اصلی مشتریان ظاهر شدند.

مطالعه اخیر DECTA بر اهمیت ویژگی های مالی تعبیه شده در دنیای فین تک امروزی تاکید کرد. با تبدیل شدن به خرید آنلاین و پرداخت های دیجیتال، این مطالعه به برخی عوامل کلیدی برای تجربه یکپارچه برای مشتریان اشاره کرد.

مالی جاسازی شده نوع جدیدی از توزیع نرم افزار است که با ارائه دهندگان زیرساخت های مالی برای ادغام خدمات مالی در اکوسیستم محصولات موجود کار می کند. متداول ترین پیشنهادات مالی ایجاد شده شامل بانکداری، وام، بیمه، پرداخت و کارت های اعتباری مارک دار است.

طبق تحقیقات انجام شده، پرداخت های سریع و در دسترس بودن گزینه پرداخت انتخابی، مهم ترین عوامل برای یک تجربه خرید آنلاین رضایت بخش هستند. فقدان گزینه پرداخت ترجیحی یا اصطکاک در فرآیند پرداخت، دلیل اصلی یک تجربه خرید بد است، با حدود 49٪ از پاسخ دهندگان نشان می دهد که در صورت مواجهه با این مشکلات، احتمالاً ترک می کنند.

مطالب مرتبط: چگونه Web3 می تواند برنامه های وفاداری را متحول کند؟

پیشنهادات شخصی سازی شده به یکی از ویژگی های کلیدی مالی جاسازی شده تبدیل شده است که ارزشمند است و می تواند با تمرکز بر جمعیت های مختلف توسعه یابد. به عنوان مثال، 54 درصد از آمریکایی ها افزونه های یکپارچه مانند امور مالی و بیمه را ترجیح می دهند. شرکت کنندگان Gen-Z و Baby Boomer پیشنهادات با رتبه پایین تری ارائه کردند، در حالی که شرکت کنندگان Gen-Z و Baby Boomer بیشترین رضایت را از پیشنهادات شخصی داشتند.

جوایز وفاداری و تسویه‌حساب‌های بدون دردسر و تسویه‌حساب‌های همان صفحه از دیگر ویژگی‌های داخلی ترجیحی بودند که تأیید پاسخ‌دهندگان را دریافت کردند.

این مطالعه مطمئناً می‌تواند بینشی در مورد هدف‌گیری و جذب مشتری ارائه دهد، زیرا شرکت‌های رمزنگاری به آرامی در تلاش برای ادغام ویژگی‌های مالی تعبیه‌شده، چه کارت‌های اعتباری مبتنی بر رمزنگاری یا وام هستند. شرکت‌های رمزنگاری به شرکت‌های جریان اصلی کمک می‌کنند تا این خدمات مالی تثبیت‌شده را با استفاده از بلاک چین، و همچنین کشف پاداش‌های وفاداری، ترکیب کنند.

اکوسیستم کریپتوکارنسی شاهد هجوم سرمایه گذاری های نهادی در جریان آخرین بازار صعودی بوده است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های Fortune 500 و صندوق‌های تامینی سنتی به کاروان ارزهای دیجیتال جهش کرده‌اند و نگاهی اجمالی به پذیرش رایج ارزهای دیجیتال دارند.

با این حال، هنوز راه درازی برای تمرکز بر روی تبدیل ارزهای دیجیتال به یک محرک روزانه برای کاربران خرده‌فروشی باقی مانده است. کار مرتبط با امور مالی جاسازی شده می‌تواند به شرکت‌های رمزنگاری کمک کند تا از جریان اصلی سرنخ بگیرند و آن را با محصولات مرتبط با رمزنگاری اعمال کنند تا تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند.


نویسنده: Prashant Jha

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید