گوگل از 15 سپتامبر اجازه تبلیغات برای بازی های NFT را می دهد


به‌روزرسانی‌های اخیر خط‌مشی تبلیغاتی ارزهای دیجیتال به تبلیغات بازی‌های NFT اجازه می‌دهد، مشروط بر اینکه این بازی‌ها و تبلیغات، قمار را تشویق نکنند.

گوگل خط مشی تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود را به روز کرده است تا تبلیغات بازی NFT مبتنی بر بلاک چین را تا زمانی که خدمات قمار یا قمار را تبلیغ نمی کند، مجاز کند.

طبق یک پست وبلاگی توسط گوگل، تغییرات جدید از 15 سپتامبر اعمال می شود و فقط به بازی هایی محدود می شود که معیارهای خاصی را داشته باشند:

بازی‌های NFT که برای ارتقای تجربه کاربر یا کمک به پیشرفت بازی مصرف می‌شوند یا در یک بازی استفاده می‌شوند، که به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های درون بازی مانند لباس‌های مجازی، سلاح‌ها یا زره‌ها را با آمار بهتری برای شخصیت‌های بازیکن خریداری کنند.»

تبلیغات بازی‌هایی که به بازیکنان اجازه می‌دهد شرط‌بندی یا شرط‌بندی NFT را علیه سایر بازیکنان یا برای پاداش‌هایی از جمله ارزهای دیجیتال و سایر NFTS بگذارند، تحت این سیاست جدید ممنوع خواهند بود. بازی‌های کازینو NFT و سایر پارادایم‌های شرط‌بندی اجتماعی که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای جوایز واقعی مانند NFT، پول نقد یا ارز دیجیتال شرط‌بندی یا شرط‌بندی کنند، همچنان ممنوع خواهند بود.

برای ارائه تبلیغاتی که محتوای مرتبط با قمار را که NFTها را ادغام می‌کند، تبلیغ می‌کنند، توسعه‌دهندگان و ناشران باید «از خط‌مشی قمار و بازی‌ها پیروی کنند و گواهینامه Google Ads مناسب را دریافت کنند».

همانطور که کوین تلگراف در مارس 2018 گزارش داد، گوگل قبلاً تمامی تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال را در پلتفرم های خود ممنوع کرده بود. گوگل هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این ممنوعیت دائمی خواهد بود یا در تاریخ بعدی تجدید نظر خواهد شد ارائه نکرد.

مرتبط با: Google خط‌مشی‌های خدمات را برای مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا به‌روزرسانی می‌کند

اسکات اسپنسر، مدیر تبلیغات پایدار در گوگل در آن زمان، اظهار داشت که این شرکت “مضرات کافی برای مصرف کنندگان یا پتانسیل آسیب رساندن به مصرف کنندگان را می بیند” و به تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال با “احتیاط بسیار” ادامه خواهد داد.

در ژوئن 2021، گوگل این ممنوعیت را کاهش داد و به شرکت‌هایی که «صرافی‌های ارزهای دیجیتال و کیف پول‌هایی را که ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند» ایجاد می‌کنند، اجازه داد تا در این پلتفرم تبلیغ کنند، مشروط بر اینکه در FinCEN به‌عنوان کسب‌وکار خدمات پولی یا یک مؤسسه بانکی فدرال یا تأیید شده توسط ایالت ثبت شده باشند. .


نویسنده: Tristan Greene

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید