مدیر عامل برندهای Animoca می گوید که GameFi به طیف وسیع تری از محصولات نیاز دارد

مدیر عامل برندهای Animoca می گوید که GameFi به طیف وسیع تری از محصولات نیاز دارد


به گفته رابی یونگ، مدیر عامل شرکت Animoca Brands، جذب توده ها به GameFi نیاز به انتخاب گسترده تری از بازی های با کیفیت دارد.

به گفته رابی یونگ، مدیر عامل شرکت Animoca Brands، فقدان طیف گسترده ای از محصولات باکیفیت چیزی است که تاکنون باعث شده تا بازی های کریپتو در بین کاربران اصلی مورد توجه قرار نگیرند.

یکی از جدیدترین و امیدوارکننده‌ترین صنایع رمزنگاری، گیم‌فای یا بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، به بازیکنان بازی‌های ویدیویی اجازه می‌دهد تا پاداش‌های پولی به دست آورند و مالکیت آیتم‌های موجود در بازی‌ها را در اختیار بگیرند.

در جدیدترین پنل تحقیقاتی سرمایه گذاری VC کوین تلگراف، یونگ اشاره کرد که با وجود پتانسیل عظیم صنعت، تعداد محصولات موجود در این فضا هنوز برای جذب کاربران اصلی کافی نیست. یونگ با ذکر مثالی از تاریخچه بازی‌های موبایلی، اشاره کرد که بازی‌های موجود چندین سال طول کشید تا به «مخاطبان منتقد» دست یابند.

یونگ گفت: «زمین بازی بلاک چین در مقایسه با زمان لازم برای ساخت یک بازی خوب، هنوز بسیار جدید است.

مدیرعامل همچنین به سرعت سریع تغییر صنعت بازی های رمزنگاری و نیاز شرکت ها به چابکی و انعطاف پذیری اشاره کرد.

این چابکی برای سال‌ها یک مهارت ضروری در این بازار بوده و خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند سرمایه گذاری خطرپذیر در سال 2023، پانل کامل را در کانال YouTube ما بررسی کنید و فراموش نکنید که مشترک شوید!


نویسنده: Cointelegraph

امیر کرمی
کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉