FDIC امضاهای رسمی را برای مؤسسات بیمه شده تکمیل می کند و به شرکت های رمزنگاری اشاره می کند


FDIC گفت: آخرین به روز رسانی مهم برای قوانین امضا و تبلیغات در سال 2006 انجام شد، اما قرار بود نگرانی هایی مانند “تعریف نادرست در مورد پوشش بیمه سپرده” را برطرف کند.

شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) قانونی را اتخاذ کرده است که استفاده از علائم رسمی و تبلیغات برخی از شرکت‌های ارز دیجیتال را تنظیم می‌کند، اقدامی که می‌تواند بر ادراک عمومی تأثیر بگذارد.

در اطلاعیه 20 دسامبر، FDIC گفت که هیئت مدیره آن مقرراتی را نهایی کرده است که “تبلیغات نادرست، اظهارات نادرست در مورد پوشش بیمه سپرده، و سوء استفاده از نام یا نشان FDIC” را روشن کرده است. مؤسسات بیمه شده FDIC ملزم خواهند بود که از سال 2025 به جای علامت طلایی و مشکی معرفی شده در دهه 1930، علامت سیاه و آبی تیره را در همه وب سایت ها و برنامه ها، شعب فیزیکی بانک ها و دستگاه های خودپرداز خاص نشان دهند.

طبق گفته FDIC، آخرین به روز رسانی مهم قوانین امضا و تبلیغات در سال 2006 رخ داد. آژانس دولتی توضیح داد که قانون به روز شده برای سازمان هایی است که به طور بالقوه مشتریان را گمراه می کنند که وجوه آنها بیمه FDIC است.

ادامه مطلب


نویسنده: Turner Wright

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید