مدیر عامل برندهای Animoca می گوید: انتظار بازی های بلاک چین بهتری را در سال 2023 داشته باشید


رابی یونگ، مدیر عامل شرکت Animoca Brands، معتقد است که در 9 ماه اول سال 2023 بسیاری از بازی‌های بزرگ بلاک چین را شاهد خواهیم بود که توسعه‌دهندگان پس از جمع‌آوری سرمایه در سال 2022 عرضه را آغاز می‌کنند.

ارتباط معروف بین بلاک چین و بازی با موانع زیادی روبرو شده است که بسیاری را متعجب می کند که آیا صنعت جدید ارز دیجیتال و بازی می تواند به پتانسیل خود دست یابد.

در قسمت پنجم سریال عجله آن را پادکست، Elisha Owusu Akyaw از Cointelegraph و رابی یونگ، مدیرعامل برندهای Animoca در مورد چگونگی پیشرفت صنعت بازی‌های بلاک چین با وجود چالش‌ها صحبت می‌کنند.

رابی یونگ معتقد است که هر دو طرف مشکلاتی دارند. در مورد توسعه دهندگان بلاک چین، یونگ استدلال می کند که صنعت در آموزش توده ها در مورد مزایای فناوری بلاک چین شکست خورده است. به گفته یونگ، مردم باید بدانند که مالکیت دارایی دیجیتال آنها یک فناوری پیشرفت است.

از سوی دیگر، یونگ تاکید می کند که صنعت بازی، که در آن بازیکنان تمایلی به تغییر ندارند، دارای یک خط محافظه کارانه است. یونگ واکنش‌هایی را که با گیمرهای موبایل و بازی‌های رایگان تجربه کرده بود، به‌عنوان نمونه‌های بارز فرهنگ محافظه‌کار در میان گیمرها به یاد آورد.

یونگ به یاد می آورد که چگونه گیمرهای موبایل توسط انجمن های بازی رایانه های شخصی و کنسول ها دوست نداشتند، زیرا آنها احساس می کردند تلفن های همراه نمی توانند یک تجربه واقعی بازی را ارائه دهند. وی همچنین در مورد بازی های رایگان دریافتی برای معرفی مفهوم رایگان بازی و پرداخت هزینه های درون بازی صحبت کرد. یونگ معتقد است ارزش فناوری بلاک چین در نهایت بازیکنان سنتی را متقاعد خواهد کرد.

مطالب مرتبط: موسیقی NFT به سازندگان مستقل کمک می کند تا کسب درآمد کنند و پایگاه طرفدارانی ایجاد کنند

برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که بازی های بلاک چین سرگرم کننده نیستند و پاداش های پولی به تنهایی ممکن است برای جذب پذیرش کافی نباشد. مدیر عامل شرکت Animoca Brands معتقد است که چنین انتقادی برای صنعت نوزادی که تنها سه سال از عمرش می گذرد ناعادلانه است. به گفته یونگ، ساخت بازی های مناسب زمان می برد. او به صنعت بازی های موبایلی اشاره کرد که اکثر بازی های منتشر شده قبل از انگری بردز جذاب نبودند و توسعه در صنعت بازی می تواند کند باشد.

بازی
منتظر سری های پادکست بیشتر از کوین تلگراف باشید

در این قسمت، الیشا و یونگ همچنین در مورد:

  • توسعه دهندگان بازی چگونه می توانند سرمایه خود را افزایش دهند؟
  • توکن های بازی های بلاک چین
  • پویایی بازی های رایگان با دارایی های توکن شده.

برای مشاهده تصویر کامل صنعت بازی، قسمت پنجم را گوش دهید. عجله آن را در صفحه جدید Cointelegraph Podcasts یا در Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts یا TuneIn.


نویسنده: Elisha Owusu Akyaw

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید