نظر بنیانگذار Dogecoin در مورد بیت کوین (BTC) که بیش از 47000 دلار است


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

بیلی مارکوس، که به همراه جکسون پالمر، ارز دیجیتال میم اصلی Dogecoin را ایجاد کرد، یک کاربر مکرر X/Twitter و یک چهره قابل احترام در جامعه ارزهای دیجیتال است.

او امروز در توییتی درباره دلایل افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین بحث کرد. پس از آن منتشر شد که ارز دیجیتال پیشرو جهان بیش از 9 درصد رشد کرد و از سطح 47000 دلار عبور کرد. مارکوس در توییتر مطالبی را با نام مستعار “شیبتوشی ناکاموتو” می نویسد.

بیلی مارکوس در مورد قیمت بیت کوین صحبت می کند

مارکوس در توییتر به دلیل بدبینی‌اش در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و تجارت کریپتو شناخته می‌شود. در آوریل سال گذشته، او در یکی از توییت‌های خود سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را با «سرمایه‌گذاری در چیزی جز بیماری روانی» مقایسه کرد. در مورد کسانی که روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سرمایه‌گذاری می‌کنند، “NFTها مشتقات رمزنگاری هستند. بنابراین مانند بیماران روانی حتی بیشتر است.”

امروز بیلی مارکوس توییتی درباره یک «سوال متداول» درباره بیت کوین منتشر کرد. در این توییت آمده است که بیت کوین «پس از فروش» افزایش یافت و «پس از خرید» سقوط کرد. در اینجا علت یا عامل دیگری را در نظر نگرفت; بنابراین، به نظر می‌رسد که مارکوس به تحلیل بنیادی و فنی بازار ارزهای دیجیتال اعتقاد ندارد. یا معتقد است که اکثریت سرمایه گذاران نمی دانند چرا بیت کوین در حال افزایش یا کاهش است.

بیت کوین قبل از تایید احتمالی ETF از 47000 دلار گذشت

در اوایل امروز، بیت کوین، ارز دیجیتال پرچمدار جهان، با 47201 دلار به پایان رسید و با افزایش 8.93 درصدی، قیمت 47000 دلار را شکست. این افزایش انفجاری با یک اصلاح جزئی همراه شد و بیت کوین 1.71 درصد سقوط کرد و به 46461 دلار رسید و در زمان نگارش دست به دست شد.

بنابراین، بیت کوین در ابتدای سال 2024 به اوج جدیدی رسید که از آوریل سال گذشته مشاهده نشده بود.

محرک اصلی افزایش شگفت‌انگیز و ناگهانی قیمت، هیجانی است که فردا (10 ژانویه) از سوی رگولاتور کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتظار می‌رود پیرامون ETF بیت کوین.

یازده شرکت بزرگ وال استریت منتظر تصمیم در مورد برنامه های ETF خود هستند که تاکنون چندین بار بر اساس درخواست های SEC به روز شده اند. اگر ETF بیت کوین تایید شود، انتظار می رود میلیاردها دلار آمریکا به بیت کوین سرازیر شود و قیمت آن به بالاترین حد خود برسد.




نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید