در مورد اهداف رشد واقع بین باشید، فرصت های تغییر را در آغوش بگیرید و به کسانی که مایل به امتحان این محصولات جدید برای به حداکثر رساندن رشد هستند گوش دهید.
تناسب محصول با بازار (PMF) به کشف چگونگی پاسخگویی یک محصول به تقاضا در بازار اشاره دارد. این می تواند از کاربردهای مختلف تا موارد استفاده بسیار خاص متغیر باشد. کشف اینکه چگونه پذیرندگان اولیه می توانند از یک محصول نوظهور استفاده کنند، برای کشف فرصت های رشد بسیار مهم است. گاهی اوقات نامناسب است، اما اشکالی ندارد زیرا میتوانید فرصتهای دیگر را برای مقیاسبندی کامل یا چرخش مخاطبان اندازهگیری کنید.
هنگام بررسی PMF هیچ پاسخ درستی وجود ندارد، در عوض پیامدهای استراتژیکی وجود دارد که می توانید به صورت روزانه آنها را آزمایش کنید. در ارزهای دیجیتال، کل این فرآیند فوقالعاده منحصربهفرد است و اغلب با بررسی دقیق مواجه میشود. همچنین، مقایسه معیارهای موفقیت یک شرکت متمرکز بر Web2 با Web3 غیرمنصفانه است. ما دیدیم که جامعهسازی به روشهای کاملاً غیرمتمرکز انجام شده و از مجموعهای کاملاً جدید از شبکهها استفاده میکند که میتواند بینشهایی بسیار فراتر از آنچه قبلاً به آن عادت داشتیم به ما بدهد.
به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید
به عنوان مثال، شرکت هایی مانند Spindl در حال تعریف مجدد اسناد برای Web3 هستند، بنابراین شما می دانید که مصرف کنندگان ورودی شما چه می کنند و چرا. این مفهوم نحوه رشد و کشف PMF را تغییر می دهد. قبل از اینکه بخواهیم بپرسیم چگونه میتوانیم شاخصهای موفقیت را بهتر تنظیم کنیم و سیبها را بدون مقایسه پرتقالها بهتر کنیم، استفاده از معیارهای قبلی موفقیت در سطح صنعت فقط تا حدی پایدار است. ما دیدیم که دلیل کلی افزایش تعداد کاربران در فضای Web3 و سپس تغییر به اهداف حفظ کیفیت محور تغییر کرده است.
آنچه من اغلب سعی می کنم بیان کنم این است که تبدیل PMF به ارز دیجیتال دشوار است زیرا موارد استفاده برای همه متفاوت است. به عنوان مثال، کاربران شرکت ما در سرتاسر جهان پراکنده هستند و کاربری در لندن که از بیت کوین به عنوان یک ذخیره استراتژیک ارزش استفاده می کند، ممکن است به کاربری که اتریوم را برای ارسال حواله های بین مرزی اعمال نفوذ می کند، مرتبط نباشد. همانطور که در ابتدا اشاره کردم، فرآیند کشف می تواند بسیار مهم یا بسیار گسترده باشد. در واقع، من معتقدم که راه اندازی یک محصول نوظهور که به ناکارآمدی های مختلف بازار، مانند ارزهای دیجیتال، رسیدگی می کند، در مقایسه با محصولی که برای پرداختن به یک موضوع بسیار خاص توسعه یافته است، بسیار دشوارتر است. این فرصتهای بیشتری برای سردرگمی ایجاد میکند زیرا خطوط برای مصرفکنندگان محو میشوند و باعث مشکلات حفظ کاربر میشوند.
صنعت می تواند این ناکارآمدی های پذیرش را با ایجاد نقشه های راه روشن برای چشم انداز هر شرکت و استفاده از برند متعهد برطرف کند. اغلب کلماتی مانند «کریپتو، ارز دیجیتال و بلاک چین» به جای یکدیگر استفاده میشوند. تعاریف فراتر از این کلمات مد روز می تواند به محصولات زمینه بیشتری بدهد. بسیاری از ادغام اصطلاحات مبتنی بر Web2 در استراتژی ها تردید دارند، اما نباید این کار را انجام دهند. استفاده از اصطلاحاتی که مصرف کنندگان با آنها آشنا هستند می تواند به آنها کمک کند تا محصولات مبتنی بر وب 3 را به طور واقع بینانه در زندگی خود ادغام کرده و جایگزین محصولات TradFi کنند.
اگر ارز دیجیتال و جامعه گسترده ای که آن را احاطه کرده است منطقی باشد، این است که پذیرش این روش جدید معاملاتی بدون توجه به هر اتفاقی رخ خواهد داد، و این پذیرش جریان اصلی هرگز تنها تمرکز بر روی ساختن نخواهد بود. توسعه جوامع نزدیک و شبیه قبیله به اکوسیستم کمک کرده است تا به جایی که امروز است برسد، و اینکه آیا به پرمصرف ترین ریل پرداخت تبدیل خواهد شد، فکر می کنم، نگرانی اصلی نیست.
در مورد اهداف رشد واقع بین باشید، فرصت های تغییر را در آغوش بگیرید و به کسانی که مایل به امتحان این محصولات جدید برای به حداکثر رساندن رشد هستند گوش دهید.
مگان نیولد، رئیس رسانه آمریکای شمالی در صرافی رمزنگاری پیشرو BingX است.
این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.
درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر
نویسنده: Megan Nyvold