با روی آوردن صنایع بیشتر به Web3، دیلویت به تجربه های همه جانبه می پردازد


شرکت حسابداری Big 4 برای پاسخگویی به انواع نیازهای شرکت به تجربیات همهجانبه و سایر راه حل های Web3 متکی است.

تجربیات همه جانبه در حال حاضر در صنایع سرگرمی، بازی و مد رایج هستند، اما می‌توانند ابزاری برای رفع نیازهای مختلف شرکت‌ها مانند شبیه‌سازی عملیات تولید و آموزش مدیران برای ارائه مکالمات حساس باشند.

Deloitte این ادعا را در اواخر فوریه زمانی که اعلام کرد با شرکت sandbox Vatom برای ارائه تجربیات همهجانبه برای صنایع مختلف از شرکت هایی که هدفشان تقویت فرهنگ با واقعیت مجازی تا برندهای متمرکز بر ایجاد تعامل جامعه است، این ادعا را مطرح کرد. این شرکت‌ها با هم ادعا می‌کنند که می‌توانند میزبان هزاران نفر به‌طور هم‌زمان در جعبه‌های ماسه‌ای یکسان باشند، و همچنین امکان دسترسی به کیف پول زنجیره‌ای متقاطع و مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال و نشانه‌هایی از تجربیات متاورس را دارند.

آموزش زیرزمینی – واقعیت مجازی. منبع: دیلویت

اما هدف پنهان ارائه اطلاعات اولیه در مورد کاربران به شرکت ها است. خسرو خالد، مدیر عامل دیلویت دیجیتال، به کوین تلگراف گفت: «یکی از مهم ترین روندهایی که بر شرکت ها در تمام صنایع تأثیر می گذارد، کاهش دسترسی به داده های شخص ثالث است.

به گفته خالد، شرکت هایی که به شناخت و ارتباط با مشتریان متکی هستند، می خواهند داده های شخص ثالث را جایگزین کرده و هزینه های جذب مشتری را کاهش دهند. با توجه به ماهیت سفارشی‌سازی محصول، شرکت‌ها می‌توانند از تعدادی ابزار Web3 از جمله جعبه‌های سندباکس، اشیاء دیجیتال قابل برنامه‌ریزی، کیف پول جهانی زنجیره‌ای متقابل، بازخرید POS، دروازه توکن و امتیازات وفاداری، از جمله ویژگی‌های دیگر برای انواع برنامه‌های تجاری استفاده کنند. او گفت. .

Deloitte چندین ابزار متاورس را برای شرکت ها طراحی کرده است. سندباکس‌ها راهی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند تا «نه تنها اعضای تیم جهانی را برای رویدادها و جلسات گرد هم بیاورند، بلکه ابزارهای بازی‌سازی شده‌ای را نیز فراهم می‌کنند که آموزش کارمندان را جذاب‌تر و تعاملی‌تر می‌سازد».

تولید دارایی سه بعدی – Omniverse. منبع: دیلویت

نمونه های دیگر عبارتند از دوقلوهای دیجیتال برای املاک و مستغلات، که به خریداران بالقوه یک تور همه جانبه از یک ملک را بدون ترک خانه خود ارائه می دهند. “در هر یک از این مثال‌ها، جعبه‌های شنی نه تنها یک کانال مستقیم برای تعامل ایجاد می‌کنند، بلکه یک راه ساده برای استخراج داده‌های ارزشمند شخص اول و صفر از آن‌هایی که در جعبه‌های شنی هستند ارائه می‌کنند – به اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و استراتژی‌های آینده کمک می‌کنند.” خلیل.

تجربیات واقعیت مجازی میلیاردها دلار سرمایه گذاری را از شرکت های سراسر جهان جذب می کند. بر اساس گزارشی که توسط Precedence Research انجام شده است، اندازه بازار جهانی فناوری فراگیر در سال 2021 به 21.6 میلیارد دلار می رسد و انتظار می رود در سال 2030 به 134.18 میلیارد دلار برسد.

غول های فناوری مانند انویدیا، کوالکام، گوگل، متا مالک فیس بوک و مایکروسافت قبلاً ابتکارات مربوط به متاورس را اعلام کرده اند. پلتفرم های غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین که در مشاغل متاورس فعالیت می کنند شامل Decentraland، The Sandbox، Axie Infinity، Metahero و Star Atlas می شوند.

اریک پولیر، بنیانگذار و مدیرعامل Vatom، معتقد است که متاورس اینترنت فردا است و به این ترتیب، هیچ کسب و کاری تحت تأثیر تجربیات همهجانبه قرار نخواهد گرفت:

“Web3 نشان دهنده تکرار بعدی اینترنت است. هیچ شرکت یا صنعتی وجود ندارد که از اینترنت به‌عنوان وسیله‌ای برای تعامل استفاده نکند، و هیچ بخش تجاری وجود ندارد که از تأثیرگذاری مؤثرتر بر مخاطبان خود در مقیاس با Web3 سود نبرد.»


نویسنده: Ana Paula Pereira

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید