کیت dApp Store پشته فناوری جدید را برای توسعه بازی Web3 به کار می گیرد


کیت توسعه نرم افزار Ready Games برای کمک به بهبود دسترسی به بازی Web3 و تجربه کاربری راه اندازی شد.

کیت dApp Store که در ابتدا توسط Polygon Labs انکوبه شد، جعبه ابزار توسعه بازی‌های موبایل Ready Games را یکپارچه می‌کند تا به توسعه‌دهندگان کمک کند بازی‌های Web3 خود را به بازار عرضه کنند.

جعبه ابزار dApp Store Kit برای استقرار فروشگاه‌های DApp سازگار با EVM با بازی‌های فوری ترکیب می‌شود تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا پشتیبانی زنجیره‌ای Web3 را یکپارچه کنند. این شامل یک پشته جلویی DApp Store برای راه‌اندازی بازی‌های Web3، همراه با قابلیت ادغام کیف‌پول‌ها و پروفایل‌های کاربر روی زنجیره است.

این اطلاعیه بر شیوع «تجربه کاربر حجیم» در بازی‌های Web3 موبایل تاکید کرد، که اغلب کاربران را ملزم می‌کند که دائماً وارد بازی‌ها و خارج شوند تا با برنامه‌های کیف پول خارجی تعامل داشته باشند.

Ready Games در فضای رایگان بازی با استودیوهایی که بیش از 2500 بازی و 80 میلیون کاربر فعال ماهانه را نمایندگی می کنند، در حال آماده شدن برای نمایش بازی های خود در dApp Store آینده این پلتفرم هستند.

مطالب مرتبط: بازی های Web3 چیست و چگونه کار می کنند؟

انتظار می‌رود بسیاری از این ناشران بازی‌های موجود را به Web3 منتقل کنند و با استفاده از ابزارهای توسعه Ready Games و کیت dApp Store، روی پروتکل‌های مقیاس‌بندی غیرمتمرکز Polygon مستقر شوند.

Ravikant Agrawal، مدیر رشد Polygon Labs، گفت که این بازی همچنان برای اکوسیستم Web3 تمرکز دارد، جایی که فروشگاه‌های Dapp می‌توانند تجربه و تعامل کاربر را افزایش دهند:

گیمرها می‌توانند با استفاده از فروشگاه‌های برنامه غیرمتمرکز به رشد جامعه Web3 کمک کنند و در عین حال از تجربه‌ای روان و امن لذت ببرند.

دیوید بناهوم، مدیرعامل Ready Games اضافه کرد که ادغام فناوری بازی Web3 این پلتفرم با کیت فروشگاه dApp می‌تواند نوآوری را در چشم‌انداز بازی‌های موبایل به ارمغان بیاورد.

“این ادغام راه را برای عصر جدیدی از تجربه های بازی غوطه ور و غیرمتمرکز هموار می کند که منجر به پذیرش گسترده فناوری Web3 می شود.”

پلتفرم توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp)، کیت فروشگاه dApp، یک پشته فن‌آوری توسعه بازی‌های Web3 را ادغام کرده است تا به ناشران بازی Web2 کمک کند بازی‌های خود را به Web3 بیاورند.

گیمرهای معمولی توسط بازیگران صنعت به عنوان یک محرک بالقوه برای بازی های مبتنی بر بلاک چین شناسایی شده اند. در همین حال، صنعت بازی Web3 هنوز به دلیل مسائل مربوط به توکنومیک و تجربه کلی کاربر و نگرانی‌های گیم‌پلی، انتقادهایی را از مفسران جریان اصلی دریافت می‌کند.

ژورنال: بازی های بلاک چین در حال تسخیر جریان اصلی است: در اینجا نحوه برنده شدن آنها آمده است


نویسنده: Gareth Jenkinson

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید