معاون بازاریابی بایننس: ارز دیجیتال باید پشتیبانی جامعه را «دوبرابر» کند


راشل کانلان، معاون جدید بازاریابی بایننس، می‌گوید که زمان‌های “بحرانی” در صنعت به شرکت‌های بزرگ نیاز دارد تا بر اجتماع، باز بودن و سادگی تاکید کنند.

صنعت کریپتو در هفته گذشته با بررسی دقیق‌تری از سوی رگولاتورهای ایالات متحده مواجه شده است، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به Coinbase و Binance.US در دعاوی مربوط به فعالیت‌های آنها خدمت کرده است.

در میان اتهامات مقامات نظارتی، اعضای جامعه کریپتو علیه رفتار SEC صحبت کرده اند، اگرچه آنها موافق هستند که مقررات خاصی ضروری است.

ریچل کانلان این هفته به عنوان معاون بازاریابی به بایننس پیوست و با کوین تلگراف در مورد اهمیت ایجاد جامعه صحبت کرد، که او آن را “چهارراه حیاتی برای ارزهای دیجیتال” می نامد.

او گفت: “بیایید شفاف باشیم، مقررات لازم است.” “اما مانند هر صنعتی که سعی می کند مخل باشد و وضعیت موجود را به چالش بکشد، ما با بادهای مخالف روبرو هستیم. ”

وی در ادامه تاکید کرد که در حالی که “سادگی و وضوح” پیام زمانی که تنظیم کننده ها صنعت را به شدت کنترل می کنند مهم است، تاکید بر جامعه نیز مهم است.

“استراتژی من واقعاً این است که چگونه جامعه موجود خود را دوچندان کرده و از آن حمایت کنیم و چگونه واقعاً آنها را جشن بگیریم.”

طبق وب سایت رسمی صرافی، بایننس در حال حاضر 120 میلیون کاربر ثبت شده دارد که بیش از 25 درصد از 420 میلیون کاربر جهانی ارز دیجیتال تا سال 2023 است.

مرتبط با: شواهد موجود در دادخواست SEC شامل بیانیه سال 2022 از سوی مدیر عامل سابق Binance.US است.

Conlan معتقد است که نقش او نشان دادن و آموزش آن مخاطبان زمانی است که صنعت نامشخص است. او گفت که به طور خاص می‌خواهد «خم شود» تا نشان دهد جامعه چگونه با محصول تعامل دارد.

ما باید بتوانیم از آنها برای گفتن داستان‌ها و نشان دادن ادغام‌هایی استفاده کنیم که واقعاً این دنیا را به روی مردم باز می‌کند، شاید تا آنها بتوانند دیدگاه متفاوتی درباره رمزنگاری داشته باشند.»

او همچنین خاطرنشان کرد که تعادل برای پلتفرم هایی مانند بایننس که خدمات بیشتری نسبت به تجارت در فضای وب 3 ارائه می دهند بسیار مهم است.

“این در مورد تعادل است – نشان دادن طیف گسترده ای از کاربردها و اطمینان از انتخاب لحظات مناسب برای آن.”

Conlan گفت که همه افراد در اکوسیستم کریپتو مایل به تجارت نیستند و کاربران جدید به دلایل جدیدی مانند پرداخت حواله یا دنبال کردن یک هنرمند یا ستاره ورزشی مورد علاقه وارد این فضا می شوند.

او گفت: «ما یک شرکت مالی هستیم، اما سرگرمی هم هست. «همچنین ضمن آموزش مردم. آیا راهی برای انجام این کار بهتر از زمانی وجود دارد که آنها در معرض شنیدن باشند؟»


نویسنده: Savannah Fortis

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید