مدیر صنعت موسیقی می گوید کارت های اعتباری می توانند Web2 را به Web3 متصل کنند


با رواج بیشتر امور مالی غیرمتمرکز، ابزارهای مالی سنتی همچنان می توانند به عنوان پلی از Web2 به Web3 برای کسانی که شک دارند عمل کنند.

سال گذشته ثابت کرد که فضای Web3 فقط یک پدیده نیست، بلکه آینده تعاملات دیجیتال است. با این حال، مهم نیست که چقدر این رشته فراگیر شده است، بسیاری هنوز در مورد اینکه چگونه می تواند و بخشی از زندگی آنها باشد شک دارند.

بسیاری از توسعه دهندگان به دنبال راه هایی برای پر کردن شکاف بین این دو تکرار از وب هستند. کوین تلگراف با برونو گوئز، مدیرعامل Revelator صحبت کرد تا بفهمد که او معتقد است که ابزارهای مالی موجود Web2 مانند کارت های اعتباری واقعاً می توانند برای آوردن کاربران جدید به Web3 به چه چیزی متصل شوند.

Revelator که در صنعت موسیقی کار می‌کند، زیرساخت‌هایی را برای شرکت‌های ضبط و توزیع‌کننده‌ها فراهم می‌کند تا کسب‌وکارشان را اداره کنند، Revelator اخیراً اعلام کرد که Stripe را یکپارچه کرده است تا به طرفداران کمک کند به‌طور یکپارچه کلکسیون‌های دیجیتال را با کارت‌های اعتباری خریداری کنند.

Guez گفت که دسترسی به این ابزارهای دیجیتال جدید از طریق ابزارهای Web2 که کاربران از قبل با آنها آشنا هستند، مانند کارت های اعتباری، پلی بین این دو نسخه از واقعیت دیجیتال ایجاد می کند.

«بیشتر کشورهای توسعه یافته از کارت های اعتباری برای خریدهای روزمره استفاده می کنند. اگر می‌خواهیم کاربران جدیدی را به وب 3 بیاوریم، باید یک روش پرداخت آشنا و “ایمن” برای این کاربران وب 2 فراهم کنیم.”

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که چگونه استفاده از ابزارهای مالی آشنا Web2 به کاهش موانعی که صنعت را درگیر می کند، مانند فقدان آموزش مدیریت غیرمتمرکز پول، کمک کرد.

اگر Onramp را آسان کنیم و به دارایی‌های Web3 دسترسی داشته باشیم، می‌توانیم به تدریج آنها را در مورد قدرت تمرکززدایی و هر آنچه که مستلزم آن است آموزش دهیم.»

وی ادامه داد که این آموزش پیشرفته شامل اطلاع رسانی به کاربران در مورد شیوه های خود ذخیره سازی است تا آنها بتوانند “به طور کامل وب 3 را در آغوش بگیرند، کیف پول دیجیتال خود را کار کنند و هرگز دسترسی به دارایی های دیجیتال خود را از دست ندهند.”

فقدان اطلاعات موانعی را برای خودتنظیمی ایجاد کرد که اغلب تبادلات متمرکز را به دلیل سهولت دسترسی و تجربه کاربری رایج کرد. با این حال، همانطور که Guez اشاره می کند، و همانطور که اخیراً در مواردی مانند FTX دیده می شود، زمانی که صرافی های متمرکز ورشکسته می شوند، اعتماد مشتری و اعتماد به کل صنعت آسیب می بیند.

مربوط: کتی وود: «دیوار نگرانی» به کیف پول‌های دیجیتال منجر می‌شود، فناوری بلاک چین نادیده گرفته می‌شود

Revelator یک ناهنجاری در فضای Web3 برای استفاده از کارت های اعتباری برای کمک به کاربران جدید نیست. بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر می‌بینند که چگونه با کار با ابزارها، پذیرش انبوه را افزایش دهند. در ابتدای سال 2022، Stripe اعلام کرد که با FTX، FTX US، Blockchain.com، Nifty Gateway و Just Mining برای راه‌اندازی مجموعه کسب و کار ارزهای دیجیتال شریک شده است.

در سال 2022، با توییتر همکاری کرد تا پرداخت USDC را به سازندگان در این پلتفرم ارائه دهد و همچنین با یک بازارساز مستقر در Solana یکپارچه شد تا سوئیچ فیات به کریپتو را ارائه دهد.

گوئز گفت که کارت های اعتباری به طور موثر کاربران را به Web3 هدایت می کنند در حالی که کیف پول های هوشمند از قبل در پس زمینه کار می کنند. این یک “راه تمیز” را برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های بلاک چین را بدون نیاز به دانش قبلی بلاک چین انجام دهند.

به این ترتیب، ابزارهای Web2 و Web3 با هم کار می کنند. انتزاع پیچیدگی از تجربه کاربر.”

بر اساس گزارش‌هایی که در 26 ژانویه منتشر شد، استرایپ با کارشناسان JP Morgan همکاری می‌کند تا در مورد یک IPO بالقوه پس از ظهور مجدد آن در صحنه ارزهای دیجیتال مشاوره دهد.


نویسنده: Savannah Fortis

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید