بنیانگذاران StoryCo در مورد اینکه چگونه فناوری بلاک چین می‌تواند راه امتیازدهی IP را بهبود بخشد، بحث می‌کنند


NFT Steez با بنیانگذاران StoryCo، JP و Justin Alanis درباره اینکه چگونه NFTها می توانند خلق مشترک را گسترش دهند و داستان سرایی را در Web3 بهبود بخشند، گفتگو می کند.

چیزی که بسیاری از سازندگان را در دنیای بلاک چین و وب 3 مجذوب خود کرده است، امکان ایجاد، مالکیت و کسب درآمد بدون واسطه است و به عنوان کاتالیزوری برای چگونگی امکان پذیری، توکن هایی مانند NFT به عنوان یک کاتالیزور ظاهر شده اند.

در قسمت این هفته NFT Steezمیزبانان مشترک آلیسا اکسپوزیتو و ری سالموند با جاستین و جی پی آلانیس، بنیانگذاران StoryCo، یک پلتفرم رسانه ای باز، در مورد امکان ایجاد مشترک و امتیازدهی مالکیت معنوی از طریق ادغام داستان سرایی سازندگان و نشانه های روحی، گفتگو می کنند. اما چگونه

ایجاد گرایش‌های مالکیت و هوادار در حال ظهور در Web3

برادران آلانیس به‌عنوان خالق، چالش‌هایی را می‌شناسند که بسیاری از سازندگان و سازمان‌ها را در زمینه استعداد، دانش و اشتراک منابع، جبران خسارت و همکاری به میان می‌آورد.

وقتی از برادران پرسیده شد که مدل ایجاد آنها چقدر قابل دوام و قابل دسترس است، برادران بیشتر امکان سنجی StoryCo را به دلیل قابلیت تأیید، دسترسی و شفافیت آن به فناوری بلاک چین نسبت دادند، اما جاستین گفت: “این فناوری بیشتر فناوری را انتزاعی کرد.”

به این ترتیب، “خستگی” را که سازندگان هنگام گشت و گذار در وب 3 برای اولین بار احساس می کنند، کاهش می دهد و به جای آن می گویند صاف و “خوش آمدید”.

JP تکرار کرد که سازندگان اغلب برایشان مشکل است که از یک ساختار کاری ساکت‌تر و متمرکز به یک ساختار باز و غیرمتمرکز حرکت کنند.

مرتبط با: استاد کامیک کان می گوید داستان سرایی عنصر کلیدی پروژه های موفق NFT است

جی پی توضیح داد: «من فکر می کنم داستان ها زمانی بهترین هستند که شروع به متمرکز شدن کنند.

پلت فرم داستان سرایی به عنوان یک دامنه عمومی

مبارزه بین نیاز به بازیگران بزرگ صنعت و معتبر نگه داشتن آنها در اکوسیستم Web3 رایج است. همانطور که سالموند می گوید، جاستین در مورد مکالمات و گفتگوهایی که در جامعه و تجارت در مورد استانداردها و فرآیندهایی که StoryCo برای “انجام درست کار” پیاده سازی کرده است، اظهار نظر کرده است.

اما جاستین تاکید کرد که ماموریت StoryCo برای “مشروعیت بخشیدن به آنچه با داستان سرایی انجام می دهد” در نهایت بر این باور است که این پلتفرم را می توان به عنوان “در حوزه عمومی” مشاهده کرد.

JP با اذعان به اینکه “راه رفتن روی طناب محکم” تعادلی بین پروژه و پلت فرم وجود دارد، توضیح داد که این پروژه ها پایه ای برای تسهیل توجه و ساختار در یک مخاطب یا جامعه فراهم می کنند.

دیسکو بال، پروژه عکس پروفایل StoryCo، با هدف نشان دادن قابلیت‌های پلتفرم‌های رسانه‌ای باز برای ایجاد مشترک، امتیازدهی، و توزیع مالکیت معنوی برای مخاطبان گسترده‌تر است.

JP پروژه های StoryCo مانند The Disco Ball را شبیه به نینتندو توصیف کرد. به این ترتیب، “هر کنسول با یک بازی جدید ماریو دنبال شد.” بازی‌های جدید می‌توانند «مخاطبان» را جذب کنند و کنسول – یا در این مورد، پلتفرم – فناوری‌های نوظهور را فعال کنند.

به قسمت 1 گوش کن استیزهای NFT با StoryCo در صفحه جدید Cointelegraph Podcasts یا Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts یا TuneIn گپ بزنید. حتماً اپیزود هفته آینده را تماشا کنید تا به قسمت 2 گوش دهید، جایی که بنیانگذاران StoryCo درباره ادغام با NFT های موسیقی و توکن های soulbound بحث می کنند.


نویسنده: Alyssa Exposito

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید