BMW برای برنامه وفاداری بلاک چین خود از زنجیره های Coinweb و BNB استفاده می کند


بی ام و فناوری غیرمتمرکز را در دو مرحله ادغام خواهد کرد – اول در عملیات روزمره خود برای حذف کاغذ بازی های پیچیده و در مرحله دوم شاهد توسعه برنامه وفاداری مشتری خواهد بود.

خودروساز آلمانی BMW قصد دارد فناوری بلاک چین را در عملیات روزانه خود ادغام کند و یک برنامه وفاداری بلاک چین برای مشتریان خود در تایلند ایجاد کند. این خودروساز محبوب شرکت زیرساخت بلاک چین Coinweb را به عنوان ارائه دهنده معماری غیرمتمرکز خود و زنجیره BNB را برای تسویه تراکنش ها خریداری کرده است.

ادغام فناوری بلاک چین در جریان کاری BMW در دو مرحله انجام خواهد شد. اول، فناوری غیرمتمرکز در عملیات روزانه BMW ادغام خواهد شد تا فرآیندهای دستی زمان‌بر را خودکار کند و خدمات مالی خودروی شرکت را ساده‌تر کند.

در مرحله دوم این پروژه، Coinweb یک برنامه Web3 سفارشی برای برنامه وفاداری مشتریان BMW توسعه خواهد داد. این برنامه از یک برنامه پاداش مبتنی بر بلاک چین برای تشویق مشتریان گروه BMW استفاده می کند. سطح و وضعیت یک مشتری در اکوسیستم با پاداش های وفاداری که از طریق اقدامات مختلف دریافت می کند تعیین می شود.

مربوط: F1 Monaco GP: Red Bull Racing NFT های Bybit، شراکت های کریپتو-F1 و موارد دیگر

مالکان می توانند از پاداش های خود برای خرید کالاها و خدمات از BMW و یک اکوسیستم متصل در آینده استفاده کنند. از زنجیره BNB بومی بایننس برای نهایی کردن تراکنش ها استفاده خواهد شد.

مدیر عامل Coinweb، توبی گیلبرت، در مورد اینکه چگونه مشتریان تحت برنامه وفاداری آتی پاداش دریافت خواهند کرد، به کوین تلگراف گفت که مشتریان هر بار که با اکوسیستم BMW تماس داشته باشند برای “خرید یک ماشین جدید یا رفتن به سرویس” پاداش دریافت می کنند. توضیح بیشتر:

«مشتریان با امتیازهای وفاداری پاداش می گیرند و می توانند در اکوسیستم خرج کنند. امید ما این است که در آینده یک عرضه جهانی داشته باشیم، اما در حال حاضر مشارکت ما برای تایلند است.

بیورن آنتونسون، رئیس بخش اجاره BMW تایلند، گفت که این شرکت به طور فعال پیشرفت فناوری غیرمتمرکز و موارد استفاده مختلف را در طول سال ها زیر نظر داشته است. Antonsson امیدوار بود که ادغام فناوری بلاک چین در عملیات روزمره آنها کاغذبازی دستی را حذف کند و به کارایی و شفافیت شرکت بیافزاید.

علاقه خودروسازان به فناوری غیرمتمرکز چیز جدیدی نیست و BMW از سال 2018 به آن علاقه مند شده است. BMW برای اولین بار از فناوری بلاک چین برای ردیابی منابع کبالت و اطمینان از اینکه محصولاتش با استفاده از شیوه های اخلاقی تهیه می شوند، استفاده کرد. به غیر از BMW، یکی دیگر از خودروسازان محبوب آلمانی مرسدس به طور فعال از توکن ها و ارزهای دیجیتال به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کرد.

خودروساز ایتالیایی آلفارومئو از فناوری بلاک چین برای پیگیری ثبت نام خودروها استفاده می کند، در حالی که قرارداد جدید فراری به ادغام NFT نیز اشاره دارد.


نویسنده: Prashant Jha

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید