Bitwise کمپین رسانه ای ETF کریپتو را با “جالب ترین مرد جهان” راه اندازی کرد.


این آگهی زمانی منتشر می‌شود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی برنامه‌های صندوق سرمایه‌گذاری مبادلات ارز دیجیتال از سوی مدیران دارایی است.

بازیگر جاناتان گلداسمیت که در یک کمپین تبلیغاتی برای آبجو Dos Equis به عنوان “جالب ترین مرد جهان” ظاهر شد، در حال تکرار شخصیت خود برای تبلیغ وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) برای مدیریت دارایی Bitwise است.

در یک پست منتشر شده در X (توئیتر سابق، Bitwise) در 18 دسامبر راه اندازی شد یک نقطه تبلیغاتی که گلداسمیت «جالب‌ترین مرد» را در یک بار شیک نشان می‌دهد، همانطور که اغلب در تبلیغات آبجو انجام می‌دهد. با این حال، این بازیگر به جای امضای امضای خود روی بطری Dos Equis و گفتن «هیدراته بمانید، دوستان من»، به بینندگان پیامی مبنی بر رمزنگاری داد:

از سال 2006 تا 2018، گلداسمیت در بسیاری از نقاط تبلیغاتی ظاهر شد و او را به عنوان “جالب ترین مرد جهان” نشان داد. این تبلیغات شامل “حقایق” خنده دار در مورد شخصیت او بود، مانند “او تنها کسی است که در آزمون رورشاخ خوب عمل می کند” و “او تنها فردی است که در آزمون رورشاخ خوب عمل می کند.” او در لیست ارتقاء پروازهایی است که هنوز ثبت نام نکرده است.»

ادامه مطلب




نویسنده: Turner Wright

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید