شرکتکنندگان میتوانند برای بازخرید جوایز مختلف مانند شام با بازیکن مورد علاقهشان یا گردش در استادیوم، امتیاز جمعآوری کنند.
صرافی کریپتو بایننس بهروزرسانی جدیدی را برای پلتفرم توکن هواداران خود راهاندازی کرده است که تمرکز آن بر کمک به تیمهای ورزشی با ارائه جوایز مختلف به دارندگان توکن است.
در اطلاعیه ای که در کوین تلگراف منتشر شد، صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد که برنامه باشگاه هواداران آن اکنون به طرفداران این امکان را می دهد تا امتیازهایی را جمع آوری کنند که می توانند برای پاداش هایی از خرید بلیط گرفته تا دسترسی به مسابقات، ملاقات و احوالپرسی گرفته تا دریافت کلیپ های ویدیویی از بازیکنان مورد علاقه خود مبادله کنند. و شرکت در شام های ویژه با ورزشکاران.

شرکتکنندگان میتوانند با شرکت در فعالیتهای مختلف فن توکن، مانند رای دادن در نظرسنجیها یا انجام کارهای ساده دیگر، امتیاز جمعآوری کنند. داشتن سطح تعامل بالاتر به طرفداران امکان دسترسی به پاداشهای بهتر را میدهد.
لیزا هی، رئیس NFT و Fan Tokens در بایننس، استدلال کرد که آینده تعامل طرفداران، توکنهای طرفداران است. مدیر برنامه خاطرنشان کرد که این برنامه می تواند هواداران را از طریق ضیافت شام با بازیکنان مورد علاقه یا حتی بازدید از استادیوم، به تیم های مورد علاقه خود نزدیک کند. او توضیح داد:
«توکنهای هوادار به طرفداران ورزش اجازه میدهد به پیشنهادات ویژه دسترسی داشته باشند و در تصمیمگیریهای تیمی باشگاه حرفی برای گفتن داشته باشند و به آنها این امکان را میدهد تا با تیمهای ورزشی مورد علاقهشان ارتباط بیشتری برقرار کنند.»
او همچنین گفت که معتقد است نشانههای هواداران تیمهایش “آینده تعامل هواداران است، جایی که باشگاهها و هواداران آنها میتوانند احساس نزدیکتری به یکدیگر داشته باشند و یک رابطه دو طرفه داشته باشند.”
به گفته بایننس، این پلتفرم بسیار موفق بوده و به باشگاه های مختلفی مانند سانتوس اف سی، پورتو و لاتزیو کمک کرده تا با هزاران هوادار روی پلت فرم تعامل داشته باشند.
مرتبط با: CZ میگوید بایننس از BUSD پشتیبانی میکند، زیرا کوینهای پایدار غیر دلاری را بررسی میکند
بایننس دائماً در تلاش است تا ورزش را با فضای Web3 مرتبط کند. در 23 ژوئن، صرافی ارز دیجیتال با بازیکن مشهور فوتبال کریستیانو رونالدو همکاری کرد تا به او کمک کند از طریق توکن های غیر متعصب با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. دارندگان NFT فرصت های انحصاری برای ارتباط و تعامل با فوق ستاره فوتبال خواهند داشت.
در 28 ژوئیه، بایننس نیز پس از خرابکاری ناشی از بلیط های جعلی در لیگ قهرمانان اروپا، وارد بلیط های NFT شد. صرافی کریپتو با Società Sportiva Lazio همکاری کرده است تا از بلیط های NFT برای مسابقات خانگی باشگاه در ورزشگاه المپیکو استفاده کند.
نویسنده: Ezra Reguerra