Animoca Brands، بیشترین بودجه توسعه دهنده متاورس در سال 2022: نزدک


داده‌های جدید تحقیقات نزدک نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اخیر بیش از استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه، مشتاق‌تر برای حمایت از رهبران صنعت در مراحل آخر مانند برندهای Animoca هستند.

بسیاری از نام‌ها و شرکت‌های مطرح در این صنعت از بازار خرس کریپتو به عنوان بازار سازنده نیز یاد می‌کنند.

داده‌های جدید نزدک نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با ادامه سرمایه‌گذاری در Web3، به‌ویژه پروژه‌های مرتبط با متاورز، این طرز فکر را دارند.

بر اساس داده های سال گذشته، 216 معامله مالی متافورس انجام شده است که مجموعاً حدود 2 میلیارد دلار آمریکا است. در بالای مجموعه بودجه، خدمات مبتنی بر «حمایت» قرار داشتند که اجزای اصلی ساخت و ساز بودند.

معماران دیجیتال، طراحان بازی، توسعه دهندگان هوش مصنوعی، سازندگان محتوا و خدمات اختصاصی متاورس به طور ناگهانی برای ایجاد تجربیات متاورس مورد نیاز بودند.

مشخص شد که Animoca Brands، یک توسعه‌دهنده بزرگ اکوسیستم متاورس، در سال گذشته با 15 معامله بسته، بیشترین معاملات متاورس را انجام داد. این شرکت در سال 2022 بیش از 564 میلیون دلار بودجه دریافت کرد.

همچنین اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد یک صندوق متاورس میلیارد دلاری برای توسعه دهندگان در فضا راه اندازی کند.

در این گزارش آمده است که پلتفرم‌های متاورس بزرگ‌تر در سال جاری مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. اگرچه این راه را برای پروژه های کوچکتر و خاص در آینده هموار می کند. به گفته نزدک، به ویژه آنهایی که برنامه‌های «متاور باز» دارند، دست برتر را به دست خواهند آورد.

مربوط: توسعه دهندگان وب 3 «فعال تر از همیشه» در زمستان کریپتو: گزارش

با نگاهی به آینده، این گزارش می گوید که شرکت های هوش مصنوعی و آواتار خدمات پشتیبانی همچنان شاهد سرمایه گذاری هنگفت خواهند بود. علاوه بر این، گسترش پلتفرم‌های متاورس باز، همراه با بهبود مدل‌های اقتصادی و در دسترس بودن در GameFi، فاز بعدی توسعه را مشخص می‌کند.

سال 2021 سال نماد غیرقابل تعویض (NFT) بود، که به طور مشابه می توان آن را به عنوان سال متاورس در نظر گرفت زیرا در فرهنگ لغت آکسفورد به عنوان کلمه سال در رتبه دوم قرار دارد.

هر دو قبل از رونق خود وجود داشتند، اما امسال سالی بود که توسعه‌دهندگان، برندها و مصرف‌کنندگان به‌طور انبوه به کار خود ادامه دادند. در واقع، این تحقیق حتی نشان می‌دهد که متاورس یک عامل کلیدی در موفقیت بلندمدت NFT است.

بررسی اخیر دیگری نشان داد که بیش از 90 درصد از مصرف‌کنندگان در مورد دنیای ابرداده و چگونگی شکل‌دهی آن به تجربه دیجیتالی آن‌ها کنجکاو هستند.


نویسنده: Savannah Fortis

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید