2. نمایش التقاطی در هفته مد Metaverse


دومین دوره از هفته مد Metaverse با چند نقص فنی همراه شد و تعدادی از برندهای بزرگ از Dundas گرفته تا Adidas و HBO را به نمایش گذاشت.

Decentraland با الهام از موفقیت در سال 2022 و لیست چشمگیر طراحان حاضر در هفته مد Metaverse در آن سال، رویداد دیگری را امسال از 28 تا 31 مارس برگزار کرد. موضوع هفته “میراث آینده” با هدف گرد هم آوردن نسل جدید خلاقان با طراحان مد سنتی برگزار شد.

اعضای اصلی مد دیجیتال، از جمله Zero10، DressX و The Fabricant، برای دومین بار به MVFW پیوستند، اما تعداد کلی برندها کاهش یافته است. دونداس که سال گذشته با آواتارهای زیبای خود متمایز شد و آدیداس که امسال برای اولین بار به عنوان شرکت کننده شرکت کرد، دو نمایشی بودند که مورد توجه قرار گرفتند. Decentraland و HBO نیز شرکت کردند.

تجربه واقعی

شرکت کنندگان امسال بلافاصله با مشکلی مواجه شدند: نه آیفون و نه آی پد پرو را نمی توان برای ورود به Decentraland استفاده کرد. بنابراین ما تحرک خود را در دنیای واقعی از دست دادیم. مجبور شدم چند جلسه را لغو کنم و در خانه بمانم.

مرتبط با: الیزابت وارن به سنا فشار می آورد تا کیف پول رمزنگاری شما را ممنوع کند

علاوه بر این، برنامه Mac رویداد نیز کار نمی کند. بنابراین، باید نسخه مرورگر ناکارآمد بازی را بازی کرده و کش مرورگر خود را پاک کنید.

هجوم کاربران در روز اول به حدی بود که حتی بازدید از سالن ها غیرممکن شد و بسیاری از کاربران حتی نمایش دونداس را تماشا نکردند.

هفته مد متاورس یا متا مارکت؟

علاوه بر نمایش در روز اول، مدیتیشن با آلو یوگا و یوگا برگزار شد، تکنیک های تنفس و تمرینات ریکی برای هر روز در نظر گرفته شده بود. انگار باید از روی کامپیوتر بلند می شدی و کارهایی که مربی دیکته می کرد را انجام می دادی. این کمترین همکاری برای هفته مد Metaverse بود.

زندگی خرید

جالب‌ترین اتفاق در بوتیک‌های دیجیتال و به‌طور کلی هفته‌های مد رخ می‌دهد: بازیکنان می‌خواهند لباس‌های رایگانی را که بیشتر می‌سازند، 24 ساعته جمع‌آوری کنند.

در منطقه لوکس برندهای بزرگی از جمله کاتیا گارنت، ناتالیا گریمبرگ، دیوید لوپز و دولچه و گابانا حضور داشتند که میزبان یک شوی استعدادیابی بود که دونداس برنده شد. بزرگترین بوتیک ها Tommy Hilfiger و DKNY بودند که در دنیای واقعی برندهای لوکس نیستند.

فروشگاه Dolce & Gabbana در Metaverse Fashion Week. منبع: ScreenMVFW.

شایان ذکر است که DKNY دارای یک بوتیک چهار طبقه بزرگ با پیتزا فروشی، بار و دیسکو در پشت بام آن است. همه چیز در مقیاس بزرگ به نظر می رسید، اما بسیار غم انگیز بود. آنها حداقل می توانند یک NPC در آن قرار دهند – یا حتی یک کارمند که می توانید با او تعامل داشته باشید و کالا بخرید.

سپس به پرونده شکست خورده ویوین وست وود رفتیم. در محل Dear Vivienne، می‌توانیم در یک بوتیک تزئین شده با چهارخانه مارک دار و راه پله‌ای با حروف «SEX» روی آن مأموریت داشته باشیم. معجزات در آنجا به پایان رسید.

آدیداس هم بوتیک و نمایشگاه خوبی داشت. در بوتیک می توانید یک ژاکت رایگان دریافت کنید که اگر آن را بپوشید کل بازی شما را کند می کند – اما خوب به نظر می رسید.

بهترین مکان Coach بود، ارائه کیسه‌های تابی.

وارد شهر صورتی شده‌اید و به درون کیف بالا رفته‌اید، جایی که می‌توانید هر روز به ماموریت‌های جدید بپردازید، یک بوآ به دست آورید و یک کیف را در Zero10، یک مکان مشترک، امتحان کنید.

در پایان چهار روز MVFW، شرکت کنندگان می توانند از دو مهمانی شبانه DKNY و پوکر دیدن کنند.

آخرین مهمانی DKNY MVFW با حضور نویسنده به تنهایی. منبع: اسکرین شات MVFW.

در آخرین MVFW، می توانید در کنسرت گریمز شرکت کنید که ظاهری مناسب داشت و سر و صدای زیادی به پا کرد.

شایان ذکر است که پس از برندهای لوکس قبلی MVFW تصمیم گرفتند به متاورس ملحق نشوند. تمرکز به وسط منتقل شده است، که منطقی است – آنها باید بفهمند که کدام مخاطب در حال بازی Decentraland است.

آنها چه کسانی هستند؟

پس از چهار روز در انبار ابرداده، سؤالات زیادی وجود داشت: این افرادی که زمان زیادی برای نصب مرورگر دارند، باگ ها را تحمل می کنند و بازی های عجیب و غریب انجام می دهند، چه کسانی هستند؟ چرا آنها اینقدر مشتاق پیوستن به متاورس هستند؟ آیا می خواهید چیزی از دولچه و گابانا بخرید؟ یا می خواهند با لباس شب دونداس روی فرش قرمز راه بروند؟

مرتبط با: خوش بینی در هفته بلاک چین حاکم است

معلوم است که هدف اکثر بازیکنان در آن چهار روز، گرفتن لباس مجانی بوده است.

شرکت برندهای لوکس فعلا در این رویدادها منطقی نیست. خریداران آن مشغول کار برای به دست آوردن پول مورد نیاز برای خرید کالاهای لوکس هستند و بازی Decentraland زمان و تلاش زیادی و زمان بسیار کمی برای کار می برد.

اینا کومبارووا او موسس کانال تلگرام محبوب مد ممکینا@ است. او شغل خود را به عنوان رئیس فروش صنعتی در یک شرکت پیشرو در آب و هوا در سال 2019 ترک کرد و به طور تمام وقت در رسانه های مد مشغول به کار شد.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های بیان‌شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و نیازی به بازتاب یا ارائه دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.




نویسنده: Inna Kombarova

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید