آدیداس بی سر و صدا قرارداد جدید رمزنگاری را تضمین می کند: جزئیات


بر اساس گزارش اخیر Axios، شرکت آلمانی پوشاک و کفش ورزشی آدیداس مرکب شده یک همکاری جدید ارز دیجیتال با Crypto: The Game.

Crypto: The Game یک بازی بقای اینترنتی است که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد برای ETH تلفیقی رقابت کنند.

فصل دوم بازی در اوایل آوریل به طور عمومی به پایان رسید و 800 بازیکن به چالش پیوستند.

کسانی که مایل به شرکت در این بازی بودند باید یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) به قیمت 0.1 ETH (حدود 350 دلار با قیمت های فعلی) خریداری می کردند.

پشتیبانی شده توسط بازی اساسشبکه لایه ۲ کوین بیس در ژانویه راه اندازی شد.

در زمان انتشار این خبر تنها 571 بازیکن توانستند پس از سه روز در بازی بمانند. رویداد بعدی تنها چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد.

با توجه به پستی در حساب رسمی X بازی، شراکت آدیداس برای ایجاد یک “چالش ویژه” بود. اکسیوس ادعا می کند که بازیکنان می توانند بعداً امروز روی پوسته های لباس ورزشی آدیداس پیشنهاد بدهند تا از مزیت بازی برخوردار شوند.

این اولین حمله این برند به بازار رو به رشد NFT نیست. به عنوان مثال، در سال 2021، 30000 توکن Into The Metaverse در مدت زمان کوتاهی ضرب شد. معروف ترین برند پوشاک ورزشی با Bored Ape Yacht Club به توافق رسید.

با وجود کاهش محبوبیت NFT در سال 2023، آدیداس مجموعه Into ALTS توسط Adidas NFT را معرفی کرد. برای دریافت NFT های جدید، صاحبان مجموعه قدیمی قبلی می توانند توکن های خود را بسوزانند. مجموعه NFT 2023 با ابزارهای پوشیدنی مجازی و سایر امتیازات انحصاری عرضه شد.

رقیب اصلی آدیداس، پوما، با عرضه کفش‌های کتانی متاورس خود در سال 2022، انگشت خود را به صنعت NFT وارد کرده است.


نویسنده: Alex Dovbnya

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید