AdEx از پلتفرم تبلیغاتی اصلاح شده Web3 با استفاده از هوش مصنوعی و ZK Tech رونمایی کرد


فهرست

  • AdEx پلتفرم تبلیغاتی Web3 را راه‌اندازی می‌کند و از فناوری AI و ZK استفاده می‌کند
  • مشوق سپرده خوش آمد گویی با 30 درصد پاداش شروع می شود

در یک پیشرفت قابل توجه، AdEx راه اندازی یک پلت فرم تبلیغاتی Web3 را اعلام کرد و خود را در درجه اول به عنوان ابزاری برای تبلیغ کنندگان بلاک چین و کریپتو تغییر مکان داد که به دنبال تعامل با مخاطبان گسترده تر Web2 هستند. محصول جدید دارای چندین پیشرفت تکنولوژیکی از جمله ادغام ابزارهای هوش مصنوعی (AI) و دانش صفر (ZK) است.

AdEx پلتفرم تبلیغاتی Web3 را راه‌اندازی می‌کند و از فناوری AI و ZK استفاده می‌کند

پلتفرم AdEx که اولین بار در سال 2017 به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال راه اندازی شد، خود را به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی Web3 تغییر نام داد که بر اساس آخرین پیشرفت ها در داغ ترین بخش های فناوری دیجیتال طراحی شده است. بنابراین AdEx از ابزارهای هوش مصنوعی و ابزارهای حریم خصوصی ZK استفاده می کند.

در نتیجه ادغام هوش مصنوعی و فناوری ZK، این پلتفرم موفق شده است از نظر عملکرد، UX/UI و خدمات به موفقیت چشمگیری دست یابد.

بنابراین در حالی که کارمزد کاربران به 7 درصد کاهش یافت، این نرخ برای کاربران ADX، ارز دیجیتال اصلی پلتفرم، به 4 درصد کاهش یافت. از نظر موفقیت مشتری، طراحی مجدد پلتفرم با ادغام با پلتفرم های جانبی تامین (SSP) برای گسترش موجودی تبلیغات موجود، نیازهای تبلیغ کنندگان را اولویت بندی می کند.

تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند از طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت، از جمله استیبل‌کوین‌های اصلی متصل به دلار مانند تتر دلار آمریکا (USDT)، دای (DAI) و USD Coin (USDC) و همچنین ارز دیجیتال بومی پلتفرم، ADX استفاده کنند. .

علاوه بر این، ویژگی‌های جدیدی برای بهینه‌سازی عملکرد کلی تبلیغات و افزایش حریم خصوصی کاربر هنگام انتشار و به‌روزرسانی کمپین‌های برنامه طراحی شده‌اند.

مشوق سپرده خوش آمد گویی با 30 درصد پاداش شروع می شود

همراه با فرصت‌های جدید برای تبلیغ‌کنندگان، AdEx پشتیبانی از بلاک‌چین Polygon (MATIC) را فعال کرده است تا تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزدهای کمتری را فراهم کند.

AdEx راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی جدید خود را از طریق یک کمپین سپرده خوشامدگویی جشن می گیرد. تبلیغ‌کنندگانی که بیش از 10000 دلار واریز می‌کنند، 30 درصد پاداش از سپرده‌شان دریافت می‌کنند و هزینه تبلیغات خود را افزایش می‌دهند.

از زمان تأسیس در سال 2017، AdEx از یک طرح سرمایه گذاری جمعی که بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرد به یک پلتفرم متمرکز بر صنعت تبلیغات دیجیتال تبدیل شده است.

این پلتفرم به گونه‌ای رشد کرده است که ویژگی‌های مفیدی برای تبلیغ‌کنندگان، از جمله معرفی Ambire Wallet و مراحل بعدی تغییر نام تجاری را شامل می‌شود. به روز رسانی فعلی نشان دهنده تمرکز مداوم بر ادغام فناوری های پیشرفته برای افزایش اثربخشی و حفظ حریم خصوصی تبلیغات است.


نویسنده: Vladislav Sopov

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید