747000 BTC خریداری شده در منطقه بحرانی تقاضای بیت کوین: جزئیات


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال علی، بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، ممکن است در آستانه ایجاد 66000 دلار به عنوان سطح پشتیبانی کلیدی باشد که با تجمع قابل توجهی از تعداد زیادی آدرس پشتیبانی می شود.

داده های زنجیره ای نشان می دهد که 1.54 میلیون آدرس به طور جمعی 747000 بیت کوین را در این سطح خریداری کرده اند. این نشان دهنده اعتماد سرمایه گذار قوی و تقویت روند صعودی در بازار است.

علی گفت: «بیت کوین قصد دارد 66000 دلار را به عنوان پشتیبانی تضمین کند، جایی که 1.54 میلیون آدرس 747000 بیت کوین خریداری کردند. چهچهچه.

به گفته علی، اگر این حرکت گاوهای بیت کوین موفقیت آمیز باشد، سطح مقاومت بحرانی بعدی برای BTC ممکن است بین 69900 تا 71200 دلار باشد.

بیت کوین هفته را با اندکی افزایش آغاز کرد زیرا شبکه چهارمین نیمه‌شدن خود را در روز جمعه تکمیل کرد و مشوق‌های ارائه شده به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را کاهش داد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 1.97 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 66210 دلار رسید. نصف شدن بیت کوین پاداش استخراج کنندگان را به نصف کاهش می دهد و تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد، همانطور که توسط کد بیت کوین پیش بینی شده است.

بیشتر سرمایه گذاران انتظار حرکت کمی در قیمت بیت کوین را داشتند، زیرا معمولاً ماه ها طول می کشد تا تأثیر آن در قیمت بیت کوین منعکس شود. با این حال، جی پی مورگان معتقد است که بیت کوین در کوتاه مدت با خطرات نزولی مواجه خواهد شد.

اما خبر خوب این است که بیت کوین در حال حاضر درست بالای منطقه تقاضای کلیدی قرار دارد. در حالی که ما در حال حاضر در تلاش برای ایجاد پشتیبانی در سطح 66000 دلار هستیم، سطح 64800 دلار به عنوان یک سطح پشتیبانی قوی با 1.66 میلیون آدرس برای خرید بیت کوین به نظر می رسد.

به گفته IntoTheBlock، در صورتی که بازار فشار نزولی بیشتری را تجربه کند، قیمت 64800 دلاری می‌تواند به عنوان یک سطح حمایتی قوی عمل کند.

طبق آخرین داده‌های CoinShares، برای دومین هفته متوالی، مجموع خروجی 206 میلیون دلاری از محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال مشاهده شد. داده‌ها نشان می‌دهد که هیجان در میان سرمایه‌گذاران ETP/ETF کاهش یافته است، احتمالاً به دلیل پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو نرخ‌های بهره را برای مدت طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها در این سطوح بالا نگه خواهد داشت.

بیت کوین شاهد خروج 192 میلیون دلاری بود، اما تعداد کمی از سرمایه گذاران آن را فرصتی کوتاه برای فروش می دانستند. خروجی کوتاه مدت بیت کوین به 0.3 میلیون دلار رسید.




نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید