7000 ETH به طور مرموزی بر روی رابینهود فرود آمد، در اینجا چه اتفاقی افتاد


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

در اقدامی غیرمنتظره، اخیراً 7000 اتریوم (ETH) به پلتفرم تجاری محبوب Robinhood منتقل شد. این تراکنش عظیم توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

این انتقال که توسط ردیاب داده های رمزنگاری شده Whale Alert گزارش شده است، شامل 7000 ETH به ارزش تقریبی 26.6 میلیون دلار است.

Whale Alert گزارش داد که “7000 ETH به ارزش 26665571 دلار از کیف پول ناشناخته به Robinhood منتقل شد.”

عجیب است که هویت صاحب کیف و دلیل این انتقال بزرگ مشخص نیست.

زمان این انتقال به ویژه قابل توجه است زیرا همزمان با بهبود اخیر اتریوم است. در زمان نگارش این مقاله، ETH پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه 3840 دلار، 0.86 دلار در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و به 3795 دلار رسیده است.

آخرین انتقال ETH ممکن است حرکت مالک نهادی باشد. همچنین ممکن است یک نهنگ یا دارنده بزرگ از Robinhood برای تجارت یا مقاصد نگهداری استفاده کند، به خصوص که انتقال توکن ها به صرافی ها می تواند مقدمه ای برای فروش آنها باشد.

مرتبط با

اگرچه هدف دقیق این انتقال فاش نشده است، اما غیرعادی نیست که مقادیر زیادی از ارزهای دیجیتال برای حمایت از نیازهای نقدینگی صرافی‌ها جابه‌جا شوند.

اقدام قیمت اتریوم

اتریوم از زمان رسیدن به بالای 3973 دلار در 27 می تا حد زیادی در محدوده ای معامله شده است. اتریوم چند روزی است که بالای 3730 دلار معامله می‌شود، که نشان می‌دهد گاوها در تلاش هستند تا سطح را به حمایت برگردانند.

در چنین حالتی، خریداران ممکن است سعی کنند از سد 3973 دلار عبور کرده و مقاومت سربار را در 4100 دلار آزمایش کنند.

سقوط قیمت به زیر 3730 دلار نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای بازگشت هستند. زمانی که خرس ها قیمت را به زیر 3521 دلار برسانند، فروش می تواند افزایش یابد. سپس ETH می تواند به SMA 50 روزه 3282 دلار کاهش یابد.


نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید