7 رهبر رمزارزها درباره راه‌های مبارزه با ننگ پیرامون NFT بحث می‌کنند


برای «تغییر نام تجاری» NFTها در آگاهی عمومی جریان اصلی، شرکت‌ها باید سود را دو برابر کنند تا تبلیغات.

سردرگمی عمومی گسترده ای در مورد بسیاری از کارهایی که صنعت کریپتو انجام می دهد و امیدوار است به دست آورد وجود دارد، اما احتمالاً هیچ جنبه ای از این زمینه وجود ندارد که به اندازه توکن های متفاوت توجه منفی را به خود جلب کند. از نگرانی‌های زیست‌محیطی در مورد ردپای کربن توکن‌ها تا تحقیر به اصطلاح «راست‌کلیک‌کننده‌ها» که «شما واقعاً چیزی ندارید»، NFT واقعاً یک محصول عشق یا نفرت به نظر می‌رسد.

متقاعد کردن شکاکان مبنی بر اینکه NFT ها چیزی بیش از نمادهای وضعیت یا سرمایه گذاری های پرخطر و با آدرنالین بالا هستند، مستلزم ترکیبی از آموزش و تعهد برای استفاده از مزایای قابل اثبات این فناوری است. در زیر، هفت عضو حلقه نوآوری Cointelegraph استراتژی‌هایی را برای مبارزه با انگ اصلی پیرامون فضای NFT به اشتراک می‌گذارند.

اثبات سود واقعی

بسیاری از کلکسیون های NFT هیچ مزیتی فراتر از قابلیت جمع آوری ندارند و بر اساس حدس و گمان درآمدزایی می شوند. همه نوآوری های NFT لزوما خلاقیت های جدید نیستند. مالکیت معنوی، صاحبان حقوق، پدیدآورندگان و غیره آنها می توانند ثابت کنند که روش جدیدی برای ارائه یا باز کردن ارزش هستند – کریس گنت، بنیاد نزدیک

اتکا به هیاهو را متوقف کنید

بسیاری از پروژه‌های NFT به دلیل نداشتن یک مدل تجاری پایدار به جز ایجاد هیاهو و امید به دریافت فروش و حق امتیاز بیشتر از بازار ثانویه، با مشکل مواجه هستند. اما در بیشتر موارد در این بازار نزولی، این دیگر کار نمی کند. تنها شرکت ها و پروژه هایی که به طور مداوم به صاحبان خود ارزش واقعی اضافه می کنند زنده می مانند و به رشد خود ادامه می دهند. – سیندی جین، منتولوژی

برای ابزار واقعی و به روز آماده شوید

همیشه بهترین کار این است که با منفعت پیش برویم – و این یک نوع ابزار “این چیزی است که ما قصد انجام آن را داریم” نیست، بلکه ابزاری است که در زندگی واقعی در حال حاضر وجود دارد. تنها با یک نقشه راه، روزهای راه اندازی به پایان رسیده است و با چشمانی گرد خواهد شد، مگر اینکه توسط نام های بزرگ حمایت شوید. – تای اسمیت، Coinbound

به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید

یک “برند جدید” را در نظر بگیرید

شرکت‌های NFT باید بر سودمندی تمرکز کنند. بسیاری از پوشش‌های اخیر NFT نادرست بود و برای ایجاد هیاهو به ترس از دست دادن متکی بود. این وظیفه ماست که نشان دهیم NFT ها بسیار فراتر از یک JPEG کلکسیونی هستند. گزینه دیگر حذف کامل عبارت “NFT” است. ما شاهد استفاده روزافزون از اصطلاحات “کلکسیونی دیجیتال” و “عضویت دیجیتال” برای محصولاتی هستیم که از نظر فنی NFT هستند. این اصطلاحات با انگ معنایی همراه نیستند. – شیراز احمد، شرکای طوفان

بر ارزش‌های شرکت در ابتکارات و مشارکت‌های NFT تأکید کنید

با گنجاندن «شرکت‌ها» در سؤال، این سؤال در حال حاضر متفاوت از سال 2021 است. شرکت ها کیفیت و شهرت را در نظر خواهند گرفت. آنها یک بازی طولانی انجام می دهند. ابتکارات NFT که یک شرکت انتخاب می‌کند با برند، ارزش‌ها و کسب‌وکار شرکت هماهنگ‌تر خواهد بود، که همگی به مشروعیت بخشیدن به کاری که انجام می‌دهند کمک می‌کند. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که پلتفرم های مشترک با ارزش ها و اهداف مشترک را انتخاب کنند. – استفانی یانی، Geeq

مزایای عملی برای کاربران را برجسته کنید

یک استراتژی تمرکز بر ایجاد موارد استفاده در دنیای واقعی و برنامه های کاربردی برای NFT است که ارزش و مزایای آنها را نشان می دهد. شرکت‌ها و پروژه‌ها می‌توانند با تأکید بر مزایای عملی NFT به آموزش مردم در مورد این فناوری کمک کنند. به عنوان مثال، توسعه یک پلت فرم خرید بلیت NFT مبتنی بر بلاک چین می‌تواند بازارهای سیاه را حذف کند و در عین حال قیمت‌های منصفانه را برای خریداران بلیط تضمین کند. – وینیتا راتی، سیستانگو

روی راه حل ها تمرکز کنید

برای شرکت‌های NFT، بهترین راه برای پیشبرد روایت، تمرکز بر راه‌حل‌ها است. NFT ها در حال حاضر برای حل مشکلات در زمینه های مختلف، از جمله امداد رسانی در بلایای طبیعی، وفاداری به برند، خرید بلیط و موارد دیگر در حال اجرا هستند. پروژه هایی که بر اهداف نهایی خود تمرکز می کنند موفق ترین خواهند بود. – مولی گلنون، ​​دقیقا


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.

درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.


نویسنده: Cointelegraph Innovation Circle

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید